Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2014-01-28, 03:44
  #1
Medlem
ElectricNurses avatar
Någon här som spelar det?

Är det värt att köpa?
Tycker det känns lite för mycket CS över det.

Gameplay
https://www.youtube.com/watch?v=jLO4tYZ6uyc
Citera
2014-01-28, 04:01
  #2
Medlem
Med tanke på att det är ett gammalt mod så är det klart att det påminner om cs.
Citera
2014-01-28, 04:06
  #3
Medlem
Filantropis avatar
Ingen aning varför man skulle spela detta istället för CS:GO när det är så pass likt CS.
Citera
2014-01-28, 04:43
  #4
Medlem
BenAsslicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Filantropi
Ingen aning varför man skulle spela detta istället för CS:GO när det är så pass likt CS.


För att det är mycket mer realism-baserat?
Citera
2014-01-28, 12:14
  #5
Medlem
Jag förstår inte vad ni menar med att det är likt cs. Jag har båda, och Insurgency är inte direkt ett cs-spel. Tempot är mycket lägre, man dör (i regel) av ett skott osv. Två helt olika spel helt enkelt.
Citera
2014-01-28, 20:51
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glasstarta
Jag förstår inte vad ni menar med att det är likt cs. Jag har båda, och Insurgency är inte direkt ett cs-spel. Tempot är mycket lägre, man dör (i regel) av ett skott osv. Två helt olika spel helt enkelt.
Tempot är knappast lägre som anfall i rush även om du dör på något skott så gäller det att vara aggressiv för att ta nästa objective. Det är bara i vissa spellägen det är taktiskt smart att spela försiktigt tex search and destroy och ibland i firefight då man har 2/3 objectives tagna och vet att motståndarna kommer anfalla en av dem.
Citera
2014-01-29, 01:24
  #7
Medlem
ElectricNurses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CookieIndex
Med tanke på att det är ett gammalt mod så är det klart att det påminner om cs.
Är det inte ett mod till Day of defeat?
Citera
2014-01-29, 19:44
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ElectricNurse
Är det inte ett mod till Day of defeat?
Half-life 2
Citera
2014-01-31, 20:12
  #9
Medlem
Rätt okej spel faktiskt

Skulle vara roligt med några lite större banor till men annars så är det bra gunplay, tempo osv.


Finns det turneringar och sånt än för clan tro? Det skulle nog va kul och köra privat match med top knatch teamplay
Citera
2014-08-11, 01:35
  #10
Avstängd
Riktigt kul spel! Synd bara att folket som spelar det är totalt efterblivna. Spelade en match förut, hade ett troll i laget som döda oss alla, en runda sprejar han på mig men jag lyckas döda honom före. Gissa vem dom kickar från gamet??!
Citera
2014-10-17, 16:05
  #11
Medlem
drulmans avatar
Det absolut sämsta spelet jag någonsin har lirat. Fy satan vad dåligt det är.

Vet inte hur många gånger man har skjutit folk i ryggen/bröstet/skallen utan att dom dör. Gameplay känns som pre-alpha.

Hyfsade lagspikes då och då trots monster PC och låga inställningar. Sedan så är allting bara så otroligt stelt. Speciellt när man siktar.

Ska man köra sniper så måste man nästan alltid campa och campar man så blir man votekicked inom 1 min av alla RP-idioter.

200 spänn åt skogen
Citera
2014-11-05, 12:09
  #12
Medlem
Existents avatar
Jag vet inte hur det var då, men nya Nightfall DLC:n är riktigt mysigt att lira.
Jag själv har inte stött på ett enda retard under tiden jag har lirat.

Jag gillar spelet som fan.

Citat:
Ursprungligen postat av drulman
Vet inte hur många gånger man har skjutit folk i ryggen/bröstet/skallen utan att dom dör. Gameplay känns som pre-alpha.
Antagligen så har du sprintat innan du har försökt skjuta?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback