Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2014-09-17, 14:49
  #49
Medlem
Vad tråkigt att danska inte diskuteras lika mycket som den svenska. Kan erkänna att denna säsong inte är lika bra som förra men jag gillar verkligen att alla spelar spelet i danska och inte är på solsemster. Vissa stör sig nog otroligt på språket danska men den där bruden som snackar svengelska i årets svenska är 100 gånger värre!
Citera
2014-09-18, 23:25
  #50
Medlem
OG-lovers avatar
Skönt att
åkte ut i dagens avsnitt. Hatar verkligen honom och Christians översittarbeteende som de får på fyllan. Ska bara hålla på och skicka pikar till folk och tror att de är så mycket bättre och smartare än alla andra.

Edit: La spoiler på person som åker ut avsnitt 64.
Citera
2014-09-20, 13:05
  #51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OG-lover
Skönt att
åkte ut i dagens avsnitt. Hatar verkligen honom och Christians översittarbeteende som de får på fyllan. Ska bara hålla på och skicka pikar till folk och tror att de är så mycket bättre och smartare än alla andra.

Edit: La spoiler på person som åker ut avsnitt 64.
Angående detta inlägg
Just nu gillar jag bara Martin, Mille och Balslev
Iallafall om nästa avsnitt
Citera
2014-09-20, 13:40
  #52
Medlem
irkens avatar
Jag gillar också den Danska versionen utav PH mycket mera än den svenska dels så spelar dom mycket mera men det är också mycket intressantare att se. Det händer saker hela tiden och alla är inte så "fega" om jag säger så.
Citera
2014-09-21, 10:20
  #53
Medlem
OG-lovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nicholas115
Angående detta inlägg
Just nu gillar jag bara Martin, Mille och Balslev
Iallafall om nästa avsnitt
Citera
2014-09-21, 17:54
  #54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OG-lover

Vad var det han sa nu igen typ "Vet du ens vad ett timglas är?" Skönt iallafall att Martin sa åt han att hålla käften och inte tog hans skitsnack.

Spoliern är lite spekulations av nästa veckas avsnitt och svar till OG-lover
Citera
2014-10-02, 16:07
  #55
Medlem
Ja jag är iallafall rätt nöjd med finalen.
Spoilern handlar om vinnarna.
Citera
2014-10-03, 17:35
  #56
Medlem
Mjo, Danska Paradise Hotel är överlägsen Svenska. Dels för att de är mycket mer spel, bråk och tjafs, men framför allt för att produktionen har byggt upp programmet kring skicklighet och spelande. I Svenska Paradise får ju varje ny deltagare en form av makt, det blir så uppenbart och förutsägbart hela tiden.
Citera
2014-10-04, 06:43
  #57
Medlem
Twizzs avatar
Försökte hitta men det står bara på danska ifall några par fortfarande håller ihop efteråt.
Typ Malte - Laura och Christian - Malene.
Det sistnämnda kanske splittras när hon får se vad han gjorde med en annan i poolen.
Citera
2014-10-12, 10:54
  #58
Medlem
OG-lovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Twizz
Försökte hitta men det står bara på danska ifall några par fortfarande håller ihop efteråt.
Typ Malte - Laura och Christian - Malene.
Det sistnämnda kanske splittras när hon får se vad han gjorde med en annan i poolen.
Malte är tillsammans med Nadia och Laura är ihop med någon 10år äldre blatte.
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback