Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-02-27, 15:37
  #649
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eoppoyz
Hon ljuger inte bara om överfallen men också om sin etniska bakgrund? Hon är alltså mer svensk än samisk?

Det är ljug hela vägen in i mål! Fast det kanske är långt till målet?
Citera
2016-02-28, 08:27
  #650
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eoppoyz
Hon ljuger inte bara om överfallen men också om sin etniska bakgrund? Hon är alltså mer svensk än samisk?


Morfar var tydligen lapp och hon är uppvuxen i Stockholm.
Citera
2016-08-03, 22:14
  #651
Avstängd
Är det måhända bara jag som är läskunnig på detta forum? Har Mimie själv påstått att hon överfallits av nazister? Eller är det länkat Facebook inlägg som gäller?

Annars känns väl inte överfallet allt för konstigt... Läser man i denna tråd tycks det vara en hel del människor med läggning åt det nazistiska hållet som uppenbart skarpt ogillar Mimie. Eller!

Känns hyfsat fegt och oärligt att hävda att ett brott inte begåtts med hänvisning till avsaknaden av vittnen.
Citera
2016-08-03, 22:52
  #652
Medlem
Svithjods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magban
Är det måhända bara jag som är läskunnig på detta forum? Har Mimie själv påstått att hon överfallits av nazister? Eller är det länkat Facebook inlägg som gäller?

Annars känns väl inte överfallet allt för konstigt... Läser man i denna tråd tycks det vara en hel del människor med läggning åt det nazistiska hållet som uppenbart skarpt ogillar Mimie. Eller!

Känns hyfsat fegt och oärligt att hävda att ett brott inte begåtts med hänvisning till avsaknaden av vittnen.
Skinnbulor har inte härjat runt i Sthlm på 20 år, hon ljuger så hon tror sig själv.
Citera
2016-08-03, 23:42
  #653
Medlem
Flus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magban
Är det måhända bara jag som är läskunnig på detta forum? Har Mimie själv påstått att hon överfallits av nazister? Eller är det länkat Facebook inlägg som gäller?

Annars känns väl inte överfallet allt för konstigt... Läser man i denna tråd tycks det vara en hel del människor med läggning åt det nazistiska hållet som uppenbart skarpt ogillar Mimie. Eller!

Känns hyfsat fegt och oärligt att hävda att ett brott inte begåtts med hänvisning till avsaknaden av vittnen.
Om du är läskunnig kan jag rekommendera dig att lite mer än trådstarten.
Mimi har intervjuats i Sveriges Radio och sa då att hon misstänkte att de sex-sju personer som matade slag i ansiktet på henne var nazister. Misstanken grundade hon på att de bar kläder prydda med hakkors.
http://sverigesradio.se/sida/artikel...rtikel=5767823
Det finns givetvis mer än avsaknad av vittnen som tyder på att detta är hittepå från sameflickans sida.
Citera
2016-08-04, 08:06
  #654
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Flu
Om du är läskunnig kan jag rekommendera dig att lite mer än trådstarten.
Mimi har intervjuats i Sveriges Radio och sa då att hon misstänkte att de sex-sju personer som matade slag i ansiktet på henne var nazister. Misstanken grundade hon på att de bar kläder prydda med hakkors.
http://sverigesradio.se/sida/artikel...rtikel=5767823
Det finns givetvis mer än avsaknad av vittnen som tyder på att detta är hittepå från sameflickans sida.
hennes syster verkar med drabbad, verkar som att nazister har vält en barnvagn för henne med hennes barn liggandes i barnvagnen,det e ju sjukt vad nazisterna gör

http://www.dt.se/noje/musik/rapparen...-ha-revolution

Citat:
Merparten håller sig till nätet, men det finns de som spottar efter henne på gatan i Jokkmokk; eller, som under en demonstration i Kiruna, välter barnvagnen med hennes dotter i.
Citera
2016-12-11, 09:48
  #655
Medlem
Flus avatar
Nu har Mimi bytt namn till "Timimie" och genomgår en transutredning på bekostnad av skattebetalarna i Kolonialmakten Sverige. Fascinerande människa.

Vi får hoppas att hon går vidare med en mytomaniutredning. Nedanstående skröna om Astrid Lindgren är grovt lögnaktig.

http://caminomagasin.se/nyheter/2016...-samernas-mark
Citat:
Ursprungligen postat av Camino
Andra tecken på kolonialism som hittas i språket är att det nedsättande ordet ”lapp” fortfarande används. I Stockholm träffar jag Timimie Märak*, som också kallas Tim. Tim är poet, queer urfolkfeminist och transaktivist som arbetar för att öka synligheten för det samiska.
– Det heter fortfarande Lappland. Lappland! Det namnet är ett rasistiskt monument över en fjärdedel av Sveriges yta.
- Astrid Lindgren var smart nog att säga, hallå där, det står n-ordet i mina böcker, det funkar inte, vi måste ändra, säger Tim.
Citera
2016-12-11, 10:04
  #656
Medlem
mg57s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flu
Nu har Mimi bytt namn till "Timimie" och genomgår en transutredning på bekostnad av skattebetalarna i Kolonialmakten Sverige. Fascinerande människa.

Vi får hoppas att hon går vidare med en mytomaniutredning. Nedanstående skröna om Astrid Lindgren är grovt lögnaktig.

http://caminomagasin.se/nyheter/2016...-samernas-mark


Gillar att samerna ska få behålla sin mark men i Sverige där ska man ge bort allt till muslimer. Ojojoj vad dum i huvudet hon är den där horan mimi
Citera
2016-12-13, 11:07
  #657
Medlem
OM hon nu blivit misshandlad så rör det sig garanterat om utklädda kommunister från AFA.

Ingen tvekan.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback