Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-04-13, 15:16
  #13
Medlem
Tyngden på Gästerna är helt klart imponerande. 7 av 10 gäster i Värvet är för mig totalt ointressanta. Oftast har jag inte ens hört talas om dom. Vet inte alls om det är medvetet av Triump men Nemo verkar lyckas med det.
Citera
2016-04-21, 22:15
  #14
Medlem
Helt okej att lyssna på, dock någonting jag stör mig rejält på är hur han snackar skit om sina tidigare gäster.. tex när han podda med Lennart Jähkel, och sedan avsnittet efter säger till sin nya gäst att samtalet med honom var skevt.. menmen som sagt.. helt okej podd.
Citera
2016-04-21, 22:31
  #15
Medlem
Han har bra radioröst och han får ut mycket av sina gäster.

Men....
Han upprepar sig i varje podd. Hans personliga erfarenheter om alkohol och droger får vi lyssnare höra heeeeeeeela tiden om...
Och hans korsband?
Kom igen?
Finns inget tråkigare än lyssna på folk som slitit korsband. ALLA GÖR DET.

"Har du gått på xgymnasiet?"
"Ah det stämmer"
"Där slet jag mitt korsband"
Hur jävla ointressant får det bli?
Stop it Nemo
Citera
2016-04-24, 17:54
  #16
Medlem
Helt okej podd men killen får gärna sluta snacka så jävla mycket om sig själv hela tiden.
Citera
2016-05-02, 18:11
  #17
Medlem
Wow, David Sundin vilken oskön jävel.
Ringer upp och vill vara med när han ser vilka namn som ställer upp, tror alla äger en bostadsrätt i innerstan och kan skaka fram minst en mille när som helst. Totalmisslyckades med A&S youtubesatsning gjorde han också, förvandlade det till någon slags youtubebuskis. Tror inte det var det de hade räknat med.
Nej, kanske han kunde varit med i något av de första i poddarna i nödfall men nu finns det ju långt intressantare och ödmjukare personer som ställer upp. Gillar vad Nemo gör och lyssnar varje vecka annars.
__________________
Senast redigerad av retro1234 2016-05-02 kl. 18:14.
Citera
2016-05-31, 22:20
  #18
Medlem
Tycker gästerna verkar ställa upp av ren välgörenhet, och han verkar ju ha tjatat hål i huvudet dem alla ett långt tag innan de ställer upp.. det hela känns mest tragiskt tyvärr
Citera
2016-08-04, 22:02
  #19
Medlem
Bra namn pa gastlistan men alldeles for installsam intervjuare. Du maste inte saga "alltsa jag tycker ju inte det, jag avgudar ju dig" innan varje obekvam fraga. Vaga skapa obekvam stamning sa att samtalen far lite dynamik, da kan denna podcast bli riktigt bra
Citera
2016-10-11, 18:12
  #20
Medlem
Hirvis avatar
Bara lyssnat på avsnittet med Gustaf Noren men fy bubblan var frustrerande jag tycker dom båda är.
Gustaf är så jävla verklighetsfrånvänd och Nemo sitter där och runkar sin jävla kuk så hårt för hur coolt han tycker det är att sitta där som en "jämbördig".

Han ställer värdelösa frågor, han släpper alla intressanta trådar, han ställer inga följdfrågor och är så jävla inställsam att Kristoffer Triumf framstår som Janne Josefsson.

Dessutom tror han att han är någon, du knullade några fjortisar i tv för en massa år sen och nu ska du ta plats genom att låta andra ta plats så att du kan smygåka på dom. Nej tack.
Citera
2016-10-11, 23:00
  #21
Medlem
Bara massa bajare håller han på dom eller?
Citera
2016-10-19, 14:40
  #22
Avstängd
Tycker det mestadels är tråkiga gäster.
Citera
2016-10-19, 18:43
  #23
Medlem
Han har dissat Dogge i flera av sina tidigare avsnitt pga att han vill ha gage, sen när han väl dyker upp som gäst har Nemo inte balls att ens ta upp saken. Lyssnade endast av den anledningen att jag ville höra om han skulle avhandla elefanten i rummet, även om jag var tämligen säker pa att sa inte skulle bli fallet och mycket riktigt...
Citera
2016-11-24, 16:47
  #24
Medlem
Garnityrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ausradieren
Helt okej podd men killen får gärna sluta snacka så jävla mycket om sig själv hela tiden.
Tror tyvärr avsnitten skulle bli runt 13 minuter långa då.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback