Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2014-01-25, 14:29
  #1
Medlem
Jag är 24 och har under hela mitt liv haft svårt att få orgasm när jag ägnar mig åt mig själv. Har liksom svårt att hitta stämningen när jag är ensam. Porrfilm funkar, liksom sexnoveller för att kåta upp mig, men sedan när jag tar på mig själv känner jag mig nästan löjlig - jag kommer alltså inte i stämning och tankarna flyger istället iväg till plugg och arbete.

Hur som helst har jag tänkt att köpa en ny dildo/vibrator (min gamla är under all kritik). Tänker att det kanske kan hjälpa. Har varit inne på många sidor för att hitta "den rätta dildon/vibratorn", men jag tror inte jag vet vad jag letar efter riktigt (eller vart jag ska vända mig för att köpa den). Så många sorter, storlekar, former. I korthet då... jag letar efter en dildo/vibrator som gör vad den ska, som gärna har fått bra "betyg" och som verkar rätt pålitlig :P , den får också med fördel kunna köpas över internet. Någon som har förslag?

**Desperat**
__________________
Senast redigerad av oneN 2014-01-25 kl. 15:12.
Citera
2014-01-25, 14:44
  #2
Medlem
currykatts avatar
Hitachi magic wand är ju visserligen en vibrator, men den ska tydligen ha hjälp tjejer som har svårt att få orgasm att komma. Kan ju vara värt att kolla upp!
Citera
2014-01-25, 15:08
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av currykatt
Hitachi magic wand är ju visserligen en vibrator, men den ska tydligen ha hjälp tjejer som har svårt att få orgasm att komma. Kan ju vara värt att kolla upp!

Vibrator kan jag ju lika gärna köpa. Dildo, vibrator... det som funkar bäst.
Citera
2014-01-25, 15:11
  #4
Avstängd
du får väl helt enkelt testa dig fram(?)
Citera
2014-01-25, 15:16
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av laaajn
du får väl helt enkelt testa dig fram(?)

Absolut, men det känns bäst att ha någonting att gå på så man inte kastar 500-lappar omkring sig... och ändå inte tycker att det funkar.
Citera
2014-01-25, 15:22
  #6
Medlem
Gå till en sexshop (typ en kvinnlig sådan -inte en sliskig porrbutik) och be om att få rekommendationer.
Citera
2014-01-25, 15:52
  #7
Medlem
Zoms avatar
http://lovebox.se/klitorisvibrator/2...nea-black.html ska fungera rätt bra. Plus att den inte ser ut som något ur en dålig scifi-film.
Citera
2014-01-25, 15:58
  #8
Medlem
Jag kan rekommendera att köpa en naturtrogen dildo/en sensual bender (tycker de är bäst) för inre stimulans och en vibrator för yttre stimulans. Brukar kunna ge bra resultat och behöver inte vara superdyra heller.
Citera
2014-01-25, 16:01
  #9
Avstängd
Isterband1s avatar
Ekologisk banan + Nokia 3310 på vibration.
Citera
2014-01-25, 20:29
  #10
Medlem
Ceilingcats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonkijon
Gå till en sexshop (typ en kvinnlig sådan -inte en sliskig porrbutik) och be om att få rekommendationer.

Jag har nog aldrig varit inne i en sexbutik som har haft en kvinnlig expedit. :P Måste ha haft otur, men jag har inte precis letat efter dem heller, aldrig tänkt på att det förstås borde finnas butiker som riktar sig specifikt till kvinnor. Rekommendationer i stockholm med omnejd?
Citera
2014-01-25, 20:33
  #11
Medlem
30ischs avatar
dom är dyr men ... googla på " sybian "

http://www.diysybian.com/

hjälper inte den är det kört =)
Citera
2014-01-26, 01:30
  #12
Medlem
Jag använder bland annat denna och varvar med den här.

Du måste först och främst lära dig att koppla av, sluta stressa. Börja sen med att köpa en enkel vibrator/dildo. Du kommer inte att bli besviken, tro mig.. Och våga ta på dig själv. När du duschar, våga "embrace yourself" och dröm dig bort. Det är inget fel det.

Lycka till!
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback