Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-01-25, 10:30
  #1
Medlem
Visste inte var jag skulle lägga den, ville bara dela med mig av några tankar.


Med Drog1 har jag under min uppväxt utsatt mig själv, mina nära och andra för bland annat ,misshandel, otrohet, stora slagsmål på utekvällar, jag har förlorat arbete, utvecklat ett fruktansvärt beroende, inre demoner, spräckt skalle,jag har svikit min familj och nära vänner, jag har hatat så enormt, kokat av ilska, varit någon jag inte vill vara, en jävla massa omdömeslöshet och andra riktigt hemska saker. Jag hade ingen framtidstro alls.


----------------------------------------

Idag använder jag inte Drog1. För några år sedan var jag riktigt nära att ta ett återfall och jag ville ta bort det vidriga suget efter drog1. Jag fick panik. Det var då jag kom i kontakt med Drog2.


Drog2 har gett mig många vänner som delar samma intresse, fruktansvärt hysteriska skrattanfall,störtsköna hemmakvällar, en öppenhet, en ödmjukhet,en tolerans.Jag har fått nya perspektiv på saker och ting, en respekt för moder natur ,tajt gemenskap och livsstil. En inre ro. En rot. Jag känner kärlek, jag kan andas, jag är lycklig. Jag sköter mitt arbete som jag stortrivs med. Jag är så mycket närmare min familj och mina vänner nu. Jag längtar efter framtiden! Jag sköter mig och lever ett vanligt svenssonliv. Jag skadar ingen, jag utsätter ingen människa för skada.

Jag blir klassad som kriminell om jag använder en av de här drogerna. Kan du gissa vilken?
Citera
2014-01-25, 12:09
  #2
Medlem
Insensibles avatar
Kontrasten mellan dessa droger och samhällets syn på de är skrattretande, en vacker dag är det vår drog (nummer2) som normaliserats och då är vi alla fria att sluta göra en stor grej av det hela.
I Amsterdam är livet som en saga, i Sverige har vi en dystopi i jämförelse.
Citera
2014-02-14, 12:07
  #3
Medlem
KentaSass avatar
Damn straight. +1
Citera
2014-03-14, 16:59
  #4
Medlem
Jellohs avatar
" drog 1, när du vill vara dej själv en stund"
" ta en drog 1 och var som folk"

Gissar jag rätt?
Citera
2014-03-29, 14:39
  #5
Medlem
bästa jag läst på länge , kanske också för att ditt scenario stämmer är på mitt scenario.
Citera
2014-04-04, 19:46
  #6
Medlem
420Mans avatar
Kul att du hittat rätt i livet. Tummen upp!
Citera
2014-04-04, 19:51
  #7
Medlem
pl00jErs avatar
Drog nr 1 självklart cannabis, dödsknark fyller själen med demoner.

Drog nr 2, alkohol. Speciellt rödvin.

/Maria larsson
Citera
2014-04-04, 22:09
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pl00jEr
Drog nr 1 självklart cannabis, dödsknark fyller själen med demoner.

Drog nr 2, alkohol. Speciellt rödvin.

/Maria larsson

Jesusjuice ska det vara! Inga satanistiska dödsväxter ska va tillåtet i svea.

Maria Larsson om du läser detta; inse att du är en sjuk individ, egoistisk och riktigt jävla dum.

Ursäkta för svärorden men hon förtjänar det, tyvärr.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback