Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-01-22, 07:46
  #1
Medlem
Ännu ett event på lördag som inte är med i Cmores tablå. Har inte visat något av 2014 eventen än så länge. Har dom inte förnyatt rättigheterna, eller?
2014-01-22, 07:59
  #2
Medlem
Cmore har en ny kanal som har det cmore extreme
2014-01-22, 08:22
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NocturnalVoodoo
Cmore har en ny kanal som har det cmore extreme

Nej den är verkligen inte ny och ufc står inte där heller längre.
2014-01-22, 15:21
  #4
Medlem
Urijahs avatar
De håller på att omförhandla rättigheterna till att visa UFC, så fram till att de är klara så kommer de inte att vissas. Vilket suger, utan Cmore, hur fan ska man kolla. Pallar inte sitta framför datorn....
2014-01-22, 16:37
  #5
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urijah
De håller på att omförhandla rättigheterna till att visa UFC, så fram till att de är klara så kommer de inte att vissas. Vilket suger, utan Cmore, hur fan ska man kolla. Pallar inte sitta framför datorn....
UFC.tv/annan valfri stream > HDMI-kabel.
Dock är det ju frustrerande för de som har Cmore av just den anledningen att man vill se UFC, får hoppas att de får rättigheterna även i fortsättningen..
2014-01-23, 03:21
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urijah
De håller på att omförhandla rättigheterna till att visa UFC, så fram till att de är klara så kommer de inte att vissas. Vilket suger, utan Cmore, hur fan ska man kolla. Pallar inte sitta framför datorn....
Jag mejlade cmore varför dom inte visat så många galor och jag fick det svaret så hoppas dom fixar rättigheterna snart så man slipper kolla via usla straeam.
2014-02-15, 22:20
  #7
Medlem
Azpers avatar
Fan hoppas verkligen att dom får rättigheterna igen, för läste att en annan stor svensk kanal är med och slåss om rättigheterna också, kan ju bara vara Viasat. Fan helvetes jävla skit, allt har gått åt helvete med Cmore sedan tv4 gruppen tog över. Först Premier League och nu detta.
2014-02-16, 00:26
  #8
Medlem
1stSIRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azper
Fan hoppas verkligen att dom får rättigheterna igen, för läste att en annan stor svensk kanal är med och slåss om rättigheterna också, kan ju bara vara Viasat. Fan helvetes jävla skit, allt har gått åt helvete med Cmore sedan tv4 gruppen tog över. Först Premier League och nu detta.

Vi kan nog vara helt säkra på att det är Viasat. Blir inte kostnaden för hög är jag tämligen säker på att Viasat kniper åt sig UFC också och därmed får ett mycket komplett utbud av sport = fler Viaplay-abonnenter. Skulle intresset endast kommit från Cmore skulle det nog ha löst sig vid det här laget men någon segar ner processen (läs: Viasat).
2014-02-16, 01:46
  #9
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1stSIR
Vi kan nog vara helt säkra på att det är Viasat. Blir inte kostnaden för hög är jag tämligen säker på att Viasat kniper åt sig UFC också och därmed får ett mycket komplett utbud av sport = fler Viaplay-abonnenter. Skulle intresset endast kommit från Cmore skulle det nog ha löst sig vid det här laget men någon segar ner processen (läs: Viasat).
Sant, det lär vara Viasat. Vore helt perfekt då Viasat i övrigt visar mycket av det jag vill se.
2014-02-17, 08:07
  #10
Medlem
N3ss3s avatar
Eftersom detta rör just ufc kan fortsatt diskussion skötas i

(FB) Officiella UFC tråden

lås på

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback