Idag när jag skulle logga in på banken är mobilt bankid appen LÅST. Det står "om 60 dagar går ditt bankid ut". Därför är det LÅST NU????????!!!!!! utan några som helst förvarningar.
Helt jävla otroligt detta, vad tiltad man blir. Dom som ansvarar för appen har ju ingen aning om hur besvärligt det blir för alla som drabbas av deras idioti. Och inte går det vända sig till hjälp någonstans heller. Som nu för mig t.ex. För att kunna skaffa ett nytt bankid behöver jag JU FÖR FAN LOGGA IN PÅ INTERNETBANKEN ?????????.
Sen kan ju inte bankerna erbjuda någon som helst support kring appen. De har noll koll utan kan i bästa fall hänvisa till FAQ på bankid sidorna, som så klart inte hjälper till i detta fall.
PS.
Hur kan det inte finnas en tråd "Den stora tråden om (mobilt) bankid?".
T.ex. för att diskutera att det numera krävs aktuell position (gps) för att överhuvudtaget använda appen?
Eller vilka det är som egentligen hanterar bankid, vem bestämmer och genomför ändringar? typ uppdateringar, nya riktlinjer osv? Verkar väldigt oklart. Vart man ska skicka synpunkter tänker jag osv. Man vet ju inte ens vilka som är ansvariga för skiten, vart man ska rikta sin ilska. GUD VA LESS JA blir på sånhär skit. AVGÅ NÅN