Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-01-21, 20:49
  #1
Medlem
Tjena,
Jo det är såhär att jag har inte spelat cs på ett väldigt bra tag så vart sugen på köra lite nu.. (CS:GO)

Dock har vi ett problem, Sitter inte på världens bästa dator just nu.
Tänkte kolla med er om det fungerar att spela cs:go på den här datorn? Och om ni har tips på settings m.m
som kan vara bra så man slipper lagg m.m

Info om datorn

OS: Windows 8 – CPU: Intel Core i5-4430S 2.70GHz (at 2700 MHz) – Memory usage: 1795/8132 MB (22%) – Graphics: nVidia GeForce GT 630 (1920x1080x32bit 60Hz)

Tror ni det går att köra på den? Skärmen hjälper ju inte så mycket om man säger så med tanke på att den bara har 70hz skulle jag tro.. Har ni några idér vad jag kan pilla i nvidia setting för att få spelet att rulla på bäst möjligt?


Sen tänkte jag om ni kunde tipsa på en stabil dator som klarar och köra med utan några problem

Stationär + skärm
Citera
2014-01-22, 08:40
  #2
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av konstapel-einar

Sen tänkte jag om ni kunde tipsa på en stabil dator som klarar och köra med utan några problem

Stationär + skärm

Pristak?
Citera
2014-01-23, 21:59
  #3
Medlem
Henkots avatar
Din dator bör palla CS-GO utan större problem, däremot kanske du får köra lite lägre inställningar.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback