Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2014-01-23, 09:06
  #25
Medlem
Är Macbook Airs skärm så jäkla dålig som ni säger? Det känns som att en del överdriver hur dålig den är. Jag har en Air från 2013 och tycker skärmen är ganska bra (hela datorn är super), har dock aldrig jämfört med en Retina-skärm...det kanske är bäst så.
Citera
2014-01-23, 10:36
  #26
Medlem
annanmedlems avatar
Random laptop efter plånbok?
Citera
2014-01-23, 13:58
  #27
Medlem
maenskligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HendrixSantana
Är Macbook Airs skärm så jäkla dålig som ni säger? Det känns som att en del överdriver hur dålig den är. Jag har en Air från 2013 och tycker skärmen är ganska bra (hela datorn är super), har dock aldrig jämfört med en Retina-skärm...det kanske är bäst så.
Nej, jag anser inte att skärmen på min MBA 13" är helt värdelös. Det mesta är ju en vanesak, tänker man inte på pixeltätheten så retar man sig inte på den heller.
Citera
2014-01-23, 16:08
  #28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HendrixSantana
Är Macbook Airs skärm så jäkla dålig som ni säger? Det känns som att en del överdriver hur dålig den är. Jag har en Air från 2013 och tycker skärmen är ganska bra (hela datorn är super), har dock aldrig jämfört med en Retina-skärm...det kanske är bäst så.

Den är inte dålig alls, riktigt bra för att vara TN panel. Bara inte lika fantastisk som retinan. Jag stör mig mer på min 24tum 1080p budget skärm jämfört med MBA 11 skärmen.
Citera
2014-01-23, 17:50
  #29
Medlem
Link85s avatar
Fick min pro retina igår efter att ha bytt från pc. Är sjukt nöjd med datorn, skärmen är så jävla snygg, den är lätt att ha med och den har fortfarande inte blivit varm eller hört fläkten låta efter en hel dags användning. Ljudet på datorn är faktiskt imponerande bra, även batteritiden. Använder datorn till pluggandet.

Tvekade först mellan pro retina och en air men är faktiskt riktigt glad över att ha valt pro retina.

Betalade 11700 via mecenat, men då uppgraderade jag till 8gb ram, plånboken blödde lite men det skiter jag i. För denna skärm så var det väl spenderade pengar enligt mig
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback