Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2005-07-26, 22:25
  #1
Medlem
** Sv: Du har fått en varning.
Allistaken
Jag bestrider den här varningen, å det grövsta. Jag har inte hotat andra debattör, utan endast försökt påvisa det absurda i att folk själva sitter och bestämmer vilka lagar de tycker ska gälla eller inte.
Det får du gärna vidarebefordra till dina kamrater i Outlaw.
Mvh

** Du har fått en varning.
Ursprungligen postat av Scramble
Här är varningstråden:
http://forum.flashback.info/scandina...27#post2485027

Håll dig i skinnet så försvinner varningen efter 6 månader, får du en till varning inom den tiden så blir du tempbannad i en vecka, får du ytterligare en inom den tidsramen så blir du permanent bannad.

Det är inte tillåtet att hota andra debattörer på Flashback forum. Vilka regler du bröt mot finns specifierat i varningstråden jag länkar till ovan.

Din varning är ett resultat av en omröstning i Outlaw där en majoritet ansåg att du förtjänade en varning.

Mvh Scramble
2005-07-27, 09:58
  #2
Administrator
admins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allistaken
** Sv: Du har fått en varning.
Allistaken
Jag bestrider den här varningen, å det grövsta. Jag har inte hotat andra debattör, utan endast försökt påvisa det absurda i att folk själva sitter och bestämmer vilka lagar de tycker ska gälla eller inte.

Att tala om för en annan användare att man önskar misshandla honom är att betrakta som ett förtäckt hot. Om du inte förstår det, så tror jag att Flashback är helt fel forum för dig.

Jag förväntar mig i framtiden att kritiken mot varningarna här bör gälla fall som inte är lika uppenbara som ditt fall.

Ditt inlägg:
"Vilken löjlig liten sak du är. Jag skulle vilja att du gav dig till känna för mig, för jag tycker att lagar om att man inte får misshandla folk är absurda, och jag skulle bra gärna vilja misshandla dig."

Regel 1.10:
"Lika lite är förtäckta hot eller andra trakasserier acceptabelt."

Case closed.

admin

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback