Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-01-18, 10:55
  #1
Medlem
Hej!

Nu vet jag inte om det här hamnade helt rätt.
Vi säger att man har ett bank-konto och man skiter fullständigt i konsekvenserna
Vilka metoder skulle ni använt för att fylla kontot snabbast möjligast?

Några som jag kan komma på just nu är följande;

*Blocket
*Tradera

( Alla moralpoliser undanbes )
Citera
2014-01-18, 10:58
  #2
Medlem
Kallessidas avatar
Dragit upp en hemsida med olika varor kanske? Låter dock väldigt långsökt.
Citera
2014-01-18, 10:58
  #3
Medlem
Jag skulle nog använt alla sådana sidor som blocket, tradera osv. Mhm cash flow
Citera
2014-01-18, 11:01
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scapin2much
Jag skulle nog använt alla sådana sidor som blocket, tradera osv. Mhm cash flow

Ja, Det var min tanke också.
Men man tycker det borde finnas en hel del andra saker inte bara blocket,tradera m.m
Citera
2014-01-18, 11:03
  #5
Moderator
Brutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scapin2much
Jag skulle nog använt alla sådana sidor som blocket, tradera osv. Mhm cash flow


Ha ha. Blocket, Tradera... Då tar det ju 7 år och 5 månader ganska exakt innan kontot är fullt.
Det är ju inte särskilt snabbt.



//Brute
Citera
2014-01-18, 11:07
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brute
Ha ha. Blocket, Tradera... Då tar det ju 7 år och 5 månader ganska exakt innan kontot är fullt.
Det är ju inte särskilt snabbt.



//Brute


Nu var inte jag ute efter meningslösa kommentarer från polis älskare.
Citera
2014-01-18, 14:23
  #7
Medlem
Josef Fritzls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av konstapel-einar
Nu var inte jag ute efter meningslösa kommentarer från polis älskare.
Både din rubrik och trådstart är ju dock lite missvisande då det faktiskt (såvitt jag vet) inte finns något övre tak på mängden pengar som "finns" på kontot, det är ju bara siffror/data och borde således vara tämligen obegränsat.

Hur som helst, sälj-annonser är såklart ett alternativ. Finns ju även ebay och andra köp&sälj-sidor som kan vara aktuella.
Annars banklån, SMS-lån osv. En del utan säkerhet, beror väl dock lite på om du har skulder eller betalningsanmärkningar sedan tidigare.
Citera
2015-10-03, 07:28
  #8
Avstängd
Blocket går snabbt som fan. Sätt ut 2 mobilannonser och du har sålt för 60 k första dagen
Citera
2015-10-21, 11:21
  #9
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av konstapel-einar
Hej!

Nu vet jag inte om det här hamnade helt rätt.
Vi säger att man har ett bank-konto och man skiter fullständigt i konsekvenserna
Vilka metoder skulle ni använt för att fylla kontot snabbast möjligast?

Några som jag kan komma på just nu är följande;

*Blocket
*Tradera

( Alla moralpoliser undanbes )

Att du utesluter detaljen att nämna om personen är kreditvärdig eller inte som är den Första parametern man tar hänsyn till när man får tillgång till ett sånt konto,om du inte är stupid. För då är givetvis ett privatlån bäst.
För det andra så om du har tillgång till en sådan person samt konto så kan du öppna massa olika konton på olika ställen i personens namn, för att t ex seb spärrar niklas niklassons konto vet inte swedbank någonting om, där niklas niklasson också har konto.
Andra kort än storbankerna finns också som https://www.viabuy.com/the-prepaid-m...-or-black.html eller https://www.neteller.com/sv/.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback