Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2014-01-17, 22:16
  #1
Medlem
För att göra en lång historia kort:
I 1,5 års tid har jag varit förälskad i en tjejkompis som jag känt i 4,3 år nu. Jag vill inte gå in på en fördjupning här men jag kan säga att hon nyligen blev erbjuden en trekant av sitt ex som hon hävdade att hon tackade nej till men om jag känner henne rätt blev det av. Sedan dess tänker jag bara på en sak: Sex. Jag måste ligga med någon.

Nu till "nuläget":
I desperat behov frågade jag en tjej via Kamrat.com som jag aldrig träffat om hon ville ligga. Det ville hon. Jag vet hur hon ser ut och hon är otroligt het. Vi har PM:at varandra sedan i måndags om vart vi ska ligga. Hon ville göra det hemma hos mig men eftersom att jag fortfarande bor hemma är det svårt.

Så kom jag med förslaget att ha sex på en offentlig toalett. Jag har till och med föreslagit en specifik toalett. Det gick hon med på. Nu har vi kommit överens om att ha sex imorgon.

Jag behöver råd. Är det nåt man bör tänka på när man har sex på en offentlig toalett?

Det är även första gången jag har sex överhuvudtaget. Ja, jag är oskuld. Jag är väldigt nervös kan jag säga. Jag vill verkligen ligga med henne och det verkar som att hon vill det också. Annars hade hon väl aldrig sagt ja - och till en offentlig toalett dessutom. Dock vet jag inte om hon bara driver med mig för hon har inte sett en bild på mig.

Om det är så att detta kommer ske - att vi kommer ha sex, att jag blir av med oskulden imorgon. Är det nåt råd ni kan ge till en oskuld? Ska jag ta med kondomer? Behöver jag nåt lugnande (typ Sobril eller Tramadol) ? Ska jag oroa mig för att min penis är liten? Vad ska jag göra om jag bryter ihop eller blir så nervös att jag inte kan ligga?

Jag är verkligen nervös.

Bra och snabba råd tack!
Citera
2014-01-17, 22:20
  #2
Medlem
sommarlovs avatar
Hur kan man vara så pass desperat att man vill göra det första gången i en offentlig toa?
Ni har väl föräldrar som jobbar?
Smit från skolan och mysa i den största sängen ni hittar.

Glöm inte kondom!
Citera
2014-01-17, 22:25
  #3
Medlem
AIKDaniels avatar
Jag tycker det känns som att personen i fråga bara driver med dig, en tjej som går med på att träffa en kille över nätet, hon vet inte hur han ser ut, ifall du är 40+ eller liknande.
Tyvärr så har du nog fått falska förhoppningar.

Citat:
Jag behöver råd. Är det nåt man bör tänka på när man har sex på en offentlig toalett?

Hur äckligt det är hade jag tänkt på.

Citat:
Ska jag ta med kondomer?
Plural, det gillas! Ta med två!

Citat:
Behöver jag nåt lugnande (typ Sobril eller Tramadol) ?

Varför skulle du behöva det? Vet inte hur du är som person så kan inte svara på den frågan.

Citat:
Ska jag oroa mig för att min penis är liten?

Inte fan vet jag.

Citat:
Vad ska jag göra om jag bryter ihop eller blir så nervös att jag inte kan ligga?

Föreslå en träff på ett annat ställe.
Citera
2014-01-17, 22:29
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sommarlov
Hur kan man vara så pass desperat att man vill göra det första gången i en offentlig toa?
Ni har väl föräldrar som jobbar?
Smit från skolan och mysa i den största sängen ni hittar.

Glöm inte kondom!

Jag hoppade av gymnasiet för att kunna ta hand om min förståndshandikappade bror så det går inte att vara hemma hos mig. Jag frågade om vi kunde vara hos henne men hon ville inte ge ut sin adress till nån hon aldrig träffat/sett.

Visst vill jag förlora oskulden i en säng men som jag skrev är jag olyckligt kär. Jag måste få ut den sexuella frustrationen jag bär på.
Citera
2014-01-17, 22:29
  #5
Medlem
wippedcreams avatar
Men va fan..vänta tills ni kommer på ett bättre ställe än en smutsig toa.
Citera
2014-01-17, 22:34
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AIKDaniel
Jag tycker det känns som att personen i fråga bara driver med dig, en tjej som går med på att träffa en kille över nätet, hon vet inte hur han ser ut, ifall du är 40+ eller liknande.
Tyvärr så har du nog fått falska förhoppningar.

Hur äckligt det är hade jag tänkt på.

Plural, det gillas! Ta med två!

Varför skulle du behöva det? Vet inte hur du är som person så kan inte svara på den frågan.

Inte fan vet jag.

Föreslå en träff på ett annat ställe.

Jag tror också att hon inte är seriös. Men man kan ju aldrig veta? Om man ska gå efter hur hon ser ut tycker jag att hon liknar en bitch till player som föredrar sex framför kärlek.
Citera
2014-01-17, 22:35
  #7
Medlem
Låter inte riktigt som du är redo. Tro mig, bättre att vänta. Hade i alla fall inte velat förlora min oskuld på en offentlig äcklig toalett. Sen är första gången aldrig bra heller, speciellt inte med någon man inte känner.
Citera
2014-01-17, 22:38
  #8
Medlem
Exitoz123s avatar
Känns nästan som att det är man bakom datorn. "Hon" vill inte ge ut sin adress men DU ska vara villig och bjuda hem denna person
Citera
2014-01-17, 22:43
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Exitoz123
Känns nästan som att det är man bakom datorn. "Hon" vill inte ge ut sin adress men DU ska vara villig och bjuda hem denna person

Haha jag har faktiskt fått en liknande känsla.

EDIT: Känslan jag har dock är att hon är "lockbete" för att få fram sexdårar. Varför vet jag inte, jag har bara den känslan.
__________________
Senast redigerad av nejkono 2014-01-17 kl. 22:50.
Citera
2014-01-17, 22:54
  #10
Medlem
Exitoz123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nejkono
Haha jag har faktiskt fått en liknande känsla.

EDIT: Känslan jag har dock är att hon är "lockbete" för att få fram sexdårar. Varför vet jag inte, jag har bara den känslan.

Be personen ha på sig något så du vet att det rätt person, iaktta från avstånd och se om det är denna attraktiva kvinna är mitt tips.
Citera
2014-01-17, 22:55
  #11
Medlem
Mattelols avatar
Förlora sin oskuld med ett ragg man plockat upp på kamrat, vill du få en livslång WT-stämpel av rang så är det bara att köra på! För att vara mer tidseffektiva så kan hon ju rida av dig så kan du bajsa samtidigt.
Citera
2014-01-17, 22:59
  #12
Medlem
Mattelols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nejkono
Behöver jag nåt lugnande (typ Sobril eller Tramadol) ? Ska jag oroa mig för att min penis är liten? Vad ska jag göra om jag bryter ihop eller blir så nervös att jag inte kan ligga?


Kan vara det roligaste stycket jag läst på Flashback, otvivelaktigt, jag tackar för fredagsskrattet! Ärligt talat, du är inte redo, vänta tills du träffar en tjej du tycker om och gör det lugnt och sansat i en säng, du kommer med 100% säkerhet ångra det i ett senare livsskede. Du kan lyckas dra på dig en könssjukdom eller två om du har otur, dessutom.


Edit: Ursäkta dubbelpost
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback