Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2014-01-16, 23:44
  #1
Medlem
HerrRandoms avatar
Godkväll!

Min tjej har aldrig provat röka, jag har varit väldigt öppen med att jag gör de ibland, är dock inte alls rutinerad, säg att jag gjort de ish 10 gånger med mina kompisar som är mycket mer rutinerade än mig. Jag har alltså alltid vart den minst rutinerade!
För några dagar sedan frågade hon mig om inte vi kunde röka tillsammans då hon är väldigt nyfiken.
Så imorgon ska vi röka!
De jag undrar eftersom att jag aldrig vart den "mest rutinerade" och aldrig rökt med någon som aldrig provat förut är för de första, ska jag köpa brunt elr grönt? Jag föredrar helt klart grönt, men vilket är bäst för rookies?
Och vad gör jag om hon snear? Har hört att apelsin är bra då de dämpar ruset, är de bullshit?
Är de något mer jag borde tänka på?

Tacksam för svar, godnatt!
2014-01-16, 23:49
  #2
Medlem
grönt, ta det lungt och låt henne ta några bloss. ni kan släcka spliffen efter halva. för att sedan tända den igen om hon inte känner något. börja väldigt sakta. be henne ta 2-3 bloss och sen tar du och röker...


Kom ihåg att det ska vara så sakta som möjligt. slå på en komedi film köp godis och popcorn så löser sig allt
2014-01-16, 23:51
  #3
Medlem
Ge henne en shotgun av det starkaste gräset/haschet du kan hitta.

Varför: http://www.youtube.com/watch?v=VCDnR6Px-co
2014-01-16, 23:52
  #4
Medlem
tjyvtjompas avatar
Låt henne röka i sin egen takt, så att det inte blir för mycket. Nåt bra sativa bör väl vara att föredra. Fixa lita godis ifall hon får the munchies samt skön musik eller en bra komedi.

Sen... snea på bara weed? Låter som nåt påhitt.

Lycka till och återkom gärna med resultat.
2014-01-16, 23:52
  #5
Medlem
Storsnusarns avatar
Ta det hela här: (FB) NYBÖRJARFRÅGOR STÄLLS HÄR: (Stora noobtråden)


Om du kan få tag på något schysst uppåtgräs så kör på det, det känns som att det blir lättare "för mycket" på brunt än grönt. Ha massa snask tillgängligt, mecka/rök hellre för lite än för mycket, drick vatten, rök i en skön miljö, no stress, no alcohol.


MvH
2014-01-16, 23:59
  #6
Medlem
Socker och mat dämpar ruset, så det är lösningen ifall hon snear. Duscha funkar också riktigt bra. Två bloss i taget om det är rent ni röker.

Lycka till!
2014-01-17, 00:01
  #7
Medlem
kewkakewlas avatar
Brunt indicadominerat tror jag är bäst för rookies faktiskt om man vill minimera riskerna för att skeva ur. Minst mindfuck på det enligt min mening.

Jag har sneat ett par gånger på grönt sativadominerat eftersom det sätter igång så sjuka tankebanor. Brunt indicadominerat däremot blir man bara stenad i den mening att man helt enkelt blir seg o mår sjukt bra.
2014-01-17, 00:19
  #8
Medlem
Kickexs avatar
Finns en stor tråd för just detta så jag utesluter tips i detta inlägget men jag kan gratta dig för att ha hittat en sådan öppensinnad tjej.
2014-01-17, 00:27
  #9
Medlem
HerrRandoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Storsnusarn
Ta det hela här: (FB) NYBÖRJARFRÅGOR STÄLLS HÄR: (Stora noobtråden)

Citat:
Ursprungligen postat av Kickex
Finns en stor tråd för just detta så jag utesluter tips i detta inlägget men jag kan gratta dig för att ha hittat en sådan öppensinnad tjej.

Trodde de va mer ämnen som "MIN första gång" och liknande än att jag ska hjälpa någon
Ber vilket fall om ursäkt!
2014-01-17, 00:30
  #10
Medlem
HerrRandoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjyvtjompa
Sen... snea på bara weed? Låter som nåt påhitt.

Lycka till och återkom gärna med resultat.

De går helt klart haha! Har själv fått för mig att de ska vara för alltid och blivit as nojig när vi gått förbi samma hus om och om igen

Tack så jätte mycket för alla svar, de ska jag absolut göra!
2014-01-17, 00:33
  #11
Medlem
Låt henne ta bara ETT blås. Hon kommer inte bli bäng, lite placebo.
Nästa gång låter du henne ta TVÅ blås, och så forstätter du. Tills du hittar hennes swetspot. Du måste vara försiktig, tjejer tänker mycket och hon kommer troligtvis må dåligt, om hon röker mkt.
2014-01-17, 03:15
  #12
Medlem
tripptamins avatar
Få i henne mat innan hon röker.

Se till att ha något att äta framme, så hon kan fixa blodsockret om det blir för mycket.
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback