Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-01-16, 22:30
  #1
Medlem
FuzzyCakes avatar
Jag och min kära sambo satt i godan ro och rökte en fin spliff (hasch). När halva är kvar så händer något märkligt. Det bränns ett litet hål inifrån, mitt i spliffen, långt under glöden. Kan en liten glödande bit ha smugit sig ner? Den var väldigt väl packad. Eller vad hände?
Citera
2014-01-16, 22:35
  #2
Medlem
DXmans avatar
kan ha spruckigt pga av att den var så hårt packad. ciggarett tobak e en höjdare på att göra det (vassa saker)
Citera
2014-01-16, 22:40
  #3
Medlem
Har hänt mig ett x antal gånger. Om du tittar noggrant på tobaken så är det ibland hårdare bitar som lätt kan skava sönder den tunna rizzlan.

Du verkar rätt stukad
Citera
2014-01-16, 22:50
  #4
Medlem
Storsnusarns avatar
Det var givetvis USA's regering som brände hål i spliffen med super-rymd-stålteknik för att plantera en kamera när ni inte såg. Ni är dokumenterade som knarkare och det är bäst om ni båda avslutar era liv på en gång innan det händer värre grejer.



MvH
Citera
2014-01-16, 22:57
  #5
Medlem
FuzzyCakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DXman
kan ha spruckigt pga av att den var så hårt packad. ciggarett tobak e en höjdare på att göra det (vassa saker)

Nu skrev jag faktiskt att det brändes ett hål. Att en vass tobaksbit stuckit hål på den har jag varit med om, men det här var något nytt.
Citera
2014-01-16, 23:00
  #6
Medlem
FuzzyCakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Storsnusarn
Det var givetvis USA's regering som brände hål i spliffen med super-rymd-stålteknik för att plantera en kamera när ni inte såg. Ni är dokumenterade som knarkare och det är bäst om ni båda avslutar era liv på en gång innan det händer värre grejer.



MvH

Ouch!
Citera
2014-01-16, 23:57
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Storsnusarn
Det var givetvis USA's regering som brände hål i spliffen med super-rymd-stålteknik för att plantera en kamera när ni inte såg. Ni är dokumenterade som knarkare och det är bäst om ni båda avslutar era liv på en gång innan det händer värre grejer.



MvH

Haha, är TS riktigt jävla stenad så nojar han och tror på det!
Citera
2014-01-17, 00:07
  #8
Medlem
Cognitive Dissidents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FuzzyCake
Nu skrev jag faktiskt att det brändes ett hål. Att en vass tobaksbit stuckit hål på den har jag varit med om, men det här var något nytt.

En sån där lång vass grenliknande tobaksbit som ibland dyker upp i cigg (men kanske oftare rulltobak) kanske kan glöda snabbare än resten av det brännbara materialet, är den lång nog kanske det kan bli som du beskriver.
Citera
2014-01-17, 03:11
  #9
Medlem
Har väl hänt att glöden smugit sig ner uppemot en centimeter och bränt hål under glöden, men mitt i spliffen? du råkar inte ha bild på skapelsen?

Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback