Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-01-16, 21:30
  #1
Medlem
Topppis avatar
hej,

laddade ner en ny updatering för min razermus, och medans det satt jag å lira wow, hade skype uppe, samt steam i bakgrunden. allt fungera helt felfritt..

nu när jag startade om datorn som updateringen bad mig så kan jag inte starta wow/skype, steam har kommit igång igen efter flera omstarter(dock verkar inga spel i steam fungera).. men när jag startar wow så står det "WoW was unable to start up 3d acceleration. please make sure directx 9.0 is installed" blabla..

å när jag ska logga in på skype står det "det går inte att logga in på grund av I/O-fel på disk"

kommer alltså in på launcher på båda men kan inte starta/logga in...
har försökt återställa via start- återställning men min dator har tydligen 0 sparade versioner...

nu undrar jag vad fan razers updatering har hittat på med min burk...?
__________________
Senast redigerad av Topppi 2014-01-16 kl. 21:38.
Citera
2014-01-16, 21:46
  #2
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Operativsystem?
Citera
2014-01-16, 21:48
  #3
Medlem
Topppis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CyrusGNetWork
Operativsystem?


äh det löste sig.... fick ladda ner nya drivrutinter till grafikkortet så tankade den allt som behövdes tydligen..

fett skumt hur som haver, nu verkar det funka
Citera
2014-01-17, 15:16
  #4
Medlem
Topppis avatar
hepp... så fort man startar om datorn så tar razer Synapse bort saker som gör att man inte kan starta spel!!

bort me skiten.. men fan trist musen gör ju så mycket bra saker

har windows 7 förövrigt...
__________________
Senast redigerad av Topppi 2014-01-17 kl. 15:21.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback