Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-01-16, 18:16
  #1
Medlem
Begins avatar
Jag må vara trög i detta fall men får fan nog. Kan snälla någon förklara för mig hur jag köper bitcoins med swish?

http://www.btcx.se har jag försökt med de säger bara Tack för din order! Din valuta skickas till (min adress)

Sen står det inget mer... vet att det kan ta tid innan man får valutan men hur fan skickas det till mig ens? Man kan inte registrera sitt telefonnummer på något sätt heller. Eller vet någon hur man kan gå till väga på ett enklare sätt?

Väldigt tacksam för svar!
Citera
2014-01-16, 18:31
  #2
Medlem
2_Thumbs_Ups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Begin
Jag må vara trög i detta fall men får fan nog. Kan snälla någon förklara för mig hur jag köper bitcoins med swish?

http://www.btcx.se har jag försökt med de säger bara Tack för din order! Din valuta skickas till (min adress)

Sen står det inget mer... vet att det kan ta tid innan man får valutan men hur fan skickas det till mig ens? Man kan inte registrera sitt telefonnummer på något sätt heller. Eller vet någon hur man kan gå till väga på ett enklare sätt?

Väldigt tacksam för svar!
Det är lite otydligt vad du gjort.

Har du gett btcx en bitcoinadress som är din?

Har du betalat dem via swish än?
Citera
2014-01-16, 18:41
  #3
Medlem
Du loggar in på swish appen, anger btxc telefonnummer, anger summan och skriver in din unika kod (btcxxx) i meddelande-fältet så att de vet att de ska skicka till din btc-address
Citera
2014-01-16, 19:04
  #4
Medlem
Begins avatar
Har ej betalat dem, det jag försöker lista ut hur man gör...
Citera
2014-01-16, 19:04
  #5
Medlem
Begins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheSecond
Du loggar in på swish appen, anger btxc telefonnummer, anger summan och skriver in din unika kod (btcxxx) i meddelande-fältet så att de vet att de ska skicka till din btc-address

Tack skall testas!
Citera
2014-01-16, 19:09
  #6
Medlem
Begins avatar
står att mottagren inte är ansluten till swish, detta vart ju surt....
De jobbar endast under vissa tider verkar det som, men verkar ordna sig iaf.
__________________
Senast redigerad av Begin 2014-01-16 kl. 19:20.
Citera
2014-01-16, 23:21
  #7
Medlem
det står ju att de är online från 9 till 17
Citera
2014-02-27, 17:37
  #8
Medlem
Santadunks avatar
Finns det någon annan sida än btcx.se som använder sig av Swish? Tycker det är tokigt jävla smidigt måste jag säga!
Citera
2015-02-09, 14:08
  #9
Avstängd
Nonolimits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Santadunk
Finns det någon annan sida än btcx.se som använder sig av Swish? Tycker det är tokigt jävla smidigt måste jag säga!

Undrar detsamma?
Citera
2015-02-09, 14:17
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nonolimit
Undrar detsamma?


Safello.com har ju Swish.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback