Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2018-02-10, 22:40
  #37
Medlem
Tycker frukost är onaturligt. Själv är jag inte hungrig, och dricker bara vatten, till jag blir hungrig (vid lunch). Annars kan du äta glutenfri havre med frukt/bär i. Samt ät en gluten/mjölk/soja-, och skräpmatsfri diet. Funkar bäst för mig. Har också mycket magproblem. Har testat låg kolhydrats diet, och mår inte bra på den, och att jag inte verkar bryta ner fett så bra.
Citera
2018-02-11, 10:14
  #38
Medlem
jpettersson1991s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dd105
Tycker frukost är onaturligt. Själv är jag inte hungrig, och dricker bara vatten, till jag blir hungrig (vid lunch). Annars kan du äta glutenfri havre med frukt/bär i. Samt ät en gluten/mjölk/soja-, och skräpmatsfri diet. Funkar bäst för mig. Har också mycket magproblem. Har testat låg kolhydrats diet, och mår inte bra på den, och att jag inte verkar bryta ner fett så bra.

Ja, frukost är ju inte något måste, så har du ingen aptit på morgonen finns det ingen anledning att äta. Det är ju helt individuellt, vissa föredrar det medan andra väntar till lunchtid.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback