Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2014-02-13, 12:34
  #13
Medlem
brianmolkos avatar
Staten betalar genom att polisen skulle få mer resurser för hitta den skyldige, vilket kommer tas från något annat typ
sämre snöskottning i 10-20 år, inga blommor i parker i samma tidrymd, sämre vägar, skolor målas inte om trots det behövs, andra institutioner får stänga, slottet i Örebro faller samman på brist av underhåll, Svartån svämmar över för den blir igenkorkad av skräp
Citera
2014-04-08, 22:16
  #14
Medlem
DIdes avatar
Det första som händer efter att röken skingrats är att pkister, journalister och politiker (5% av befolkningen) tillsammans kräver och ser till att det byggs moskeer i varenda stadsdel i varenda stad.
Citera
2014-04-08, 23:44
  #15
Medlem
KnackehaxanMias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dangerous_man
Jo, nu håller de på att bygga en jättemoske i staden.

Jag vet inte vem som finanserat bygget, förmodligen någon arabisk stat.

Men ifall någon skulle spränga den under invigningen, säg en bomb detdonerar så att hela fasaden rasar samman, vad skulle hända med Sveriges säkerhet då? Ponera att polisen och diverse myndigheter aldrig hittar personen som gjort dådet.

Skulle de starta ett heligt krig mot Sverige?
Skulle de hämnas?
Vem betalar för återuppbyggandet? Förs'kringsbolaget, svenska staten eller Araberna?

Och om terroristen klistrar muhammed sätter på gris teckning några dagar innan, skulle det bli något skillnad på konsekvenserna?

Hahah - Jaa, det skulle jag allt vilja se!! Jag skulle sitta på första parkett med liten picknickkorg o vifta med min lilla blågula pappersflagga. Även fast moskén flyger i luften o rasar bara ett kort stycke ifrån mig, så skulle jag sitta kvar o bara borsta bort dammet från axlarna. Förmodligen skulle Sveriges största "tycka synd om muslimerna kampanj" starta i media kort därefter o alla som nånsin haft en liten tveksamhet till Islam, skulle få ta på sig dumstruten o ställa sig i skamvrån.
Jag tror faktiskt att en sprängning av en moské skulle få den motsatta effekten av den önskade.
Citera
2014-04-09, 05:01
  #16
Medlem
Dogecoins avatar
Skulle väl vara mer effektivt att skriva lite judiska slagord på mosken? En annan sak man kan göra är att passa på när de bygger den. Cement som inte stelnat borde vara finfint att rita en stooor bombmuhammed i t.ex? Man kan även passa på att flytta lite på dragna snören och annat så att väggar blir skeva när de är färdiga. Är man riktigt kreativ så borde man kunna få den färdigställda byggnaden att läcka in regnvatten och bli utdömd innan den ens är färdig.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback