Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-01-15, 11:28
  #1
Medlem
Hej!

Är det någon mer än jag därute som känner till bolaget Rosstov AB? Dom skicka faktura efter faktura till mitt bolag, med avsändare "Arim Tatar" vad det ryktas om så har denna Armin Tatar en stor kriminell vänskapskrets, så man bli väldigt orolig när det kommer fakturor på så stora summor.

All info ni där ute kan bidra med är tacksam.

Bästa hälsningar: En upprörd Lennart
Citera
2014-01-15, 12:51
  #2
Medlem
pterodactyls avatar
Rosstov verkar vara ett legitimt bolag, och någon arim tatar finns det inte i Sverige.
Citera
2014-01-15, 12:54
  #3
Medlem
VD
Adamsson, Olov Joakim(45 år)

0722-00 22 55

http://www.allabolag.se/5566610647/Rosstov_AB
Citera
2014-01-15, 12:54
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pterodactyl
Rosstov verkar vara ett legitimt bolag, och någon arim tatar finns det inte i Sverige.
Det finns visst personer som heter armin tatar i sverige..
Citera
2014-01-15, 14:15
  #5
Medlem
pterodactyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av italjet86
Det finns visst personer som heter armin tatar i sverige..

Stavade visst fel på armin, ber om ursäkt.
Citera
2014-01-15, 15:47
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pterodactyl
Stavade visst fel på armin, ber om ursäkt.
Ingen fara, Det är mänskligt att fela.
Citera
2014-01-15, 17:30
  #7
Medlem
killerboots avatar
Finns en som jag kan hitta
__________________
Senast redigerad av killerboot 2014-01-15 kl. 17:44.
Citera
2014-01-15, 21:40
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lennart55
Hej!

Är det någon mer än jag därute som känner till bolaget Rosstov AB? Dom skicka faktura efter faktura till mitt bolag, med avsändare "Arim Tatar" vad det ryktas om så har denna Armin Tatar en stor kriminell vänskapskrets, så man bli väldigt orolig när det kommer fakturor på så stora summor.

All info ni där ute kan bidra med är tacksam.

Bästa hälsningar: En upprörd Lennart

Har du inte beställt eller gjort några affärer som du inte har betalat så ska du inte betala. Det som du ska göra är att polisanmäla därför att man får inte skicka falska betalningar till människor/organisationer eller företag. Så du behöver inte vara rädd om du inte har gjort ett avtal med företaget och vägrar betala. Du har iallafall lagen på din sida.
Citera
2014-01-15, 21:41
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av killerboot
Finns en som jag kan hitta

Jasså? Vore tacksam om du skicka uppgifter, jag hittar nämligen inga uppgifter mer än det ryktas han ska bor i Växjö, han ska även har någon inblandning med sexförbrytaren Johan Rydberg. Man blir mörkrädd....
Citera
2014-01-15, 21:45
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sasha.Kindergarden
Har du inte beställt eller gjort några affärer som du inte har betalat så ska du inte betala. Det som du ska göra är att polisanmäla därför att man får inte skicka falska betalningar till människor/organisationer eller företag. Så du behöver inte vara rädd om du inte har gjort ett avtal med företaget och vägrar betala. Du har iallafall lagen på din sida.

Nej inga som helst avtal finns knytna mellan oss, men man blir rädd när man ser en avsändare på fakturan där kriminella Armin tatar benäms som avsändare...
Citera
2014-01-15, 22:52
  #11
Medlem
Hej!

Kan detta stämma att det är Joakim Adamsson VD för Rosstov AB

http://badoo.com/sv/0141939494/

Vill sätta stopp en gång för alla bluff bolag som skicka ut fakturor till oss hårt arbetande företags människor!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback