Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-05-18, 20:44
  #1021
Medlem
EggBoxJuans avatar
Oj, det hände mycket i dagens avsnitt.

Skurken i serien är så jävla vidrig.
Karaktären Sy är så underbart rolig, en tuffing i vissa lägen och en ynkling i andra
Undrar vad som egentligen händer, är det verkligen värt allt bekymmer för att ta över några parkeringsplatser.


Angående bruden som
Citera
2017-05-18, 20:56
  #1022
Medlem
Neofytens avatar
Är det bara jag som gärna hade sett lite mer blod i säsong 3? Jag tänkte på det när hon hade blivit misshandlad och drog sig själv in i bilen, t.ex. inget blod ur munnen. Man kanske bara blivit färgad av säsong 2 som var oerhört blodig. Och nej det är givetvis inte allt, långt ifrån det viktigaste. Men ibland är det passande.
Citera
2017-05-18, 21:46
  #1023
Medlem
CptKirks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neofyten
Är det bara jag som gärna hade sett lite mer blod i säsong 3? Jag tänkte på det när hon hade blivit misshandlad och drog sig själv in i bilen, t.ex. inget blod ur munnen. Man kanske bara blivit färgad av säsong 2 som var oerhört blodig. Och nej det är givetvis inte allt, långt ifrån det viktigaste. Men ibland är det passande.

Verka som dom bara slog henne på kroppen och inte hövet, vilket du kan se i slutscenen när hon ligger i badkaret
Citera
2017-05-19, 22:09
  #1024
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EggBoxJuan
Oj, det hände mycket i dagens avsnitt.

Skurken i serien är så jävla vidrig.
Karaktären Sy är så underbart rolig, en tuffing i vissa lägen och en ynkling i andra
Undrar vad som egentligen händer, är det verkligen värt allt bekymmer för att ta över några parkeringsplatser.


Angående bruden som

De ville nog bara lära brorsan en läxa, hon överlever.
Citera
2017-05-20, 00:26
  #1025
Medlem
Kirk.Douglass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EggBoxJuan
Oj, det hände mycket i dagens avsnitt.

Skurken i serien är så jävla vidrig.
Gillade inte Varga alls först, men typ älskar honom nu. Där är en fullständigt absurditet kring allting med honom och en absurd och obehaglig kemi mellan honom och de andra.
Citera
2017-05-20, 17:18
  #1026
Medlem
Vobblers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EggBoxJuan

Skurken i serien är så jävla vidrig.
Karaktären Sy är så underbart rolig, en tuffing i vissa lägen och en ynkling i andra

Ja, de har en jäkla förmåga att skapa sköna karaktärer, säsong tre är inget undantag. Han som spelar skurken är helt lysande.
Citera
2017-05-20, 20:46
  #1027
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EggBoxJuan
Oj, det hände mycket i dagens avsnitt.

Skurken i serien är så jävla vidrig.
Karaktären Sy är så underbart rolig, en tuffing i vissa lägen och en ynkling i andra
Undrar vad som egentligen händer, är det verkligen värt allt bekymmer för att ta över några parkeringsplatser.


Angående bruden som

Det ska även bli spännande att se hur IRS-killen används.
Citera
2017-05-21, 13:02
  #1028
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neofyten
Jag måste säga att jag gillade Hanzee i säsong 2 som fan. Säsong 2 var oerhört stark överlag, helt klart min favorit. Vi får se hur den här säsongen artar sig, alla scener med Varga är ju såklart underhållande men den är inte lika tät på något sätt som de två tidigare säsongerna, speciellt 2a. Som någon sa tidigare i tråden känns den kvinnliga polisen ganska anonym och tråkig även om jag gillade det lite mer udda avsnittet när hon åkte till LA.

Hanzee var grym men jag gillade faktiskt Mike Milligan allra bäst i säsong två. Jag tycker senaste avsnittet var det allra bästa hittills i säsong tre, så nu börjar det hetta till. Såg nyss trailern till avsnitt sex och det ser väldigt lovande ut..
Citera
2017-05-21, 19:13
  #1029
Medlem
Neofytens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggie Hamond
Hanzee var grym men jag gillade faktiskt Mike Milligan allra bäst i säsong två. Jag tycker senaste avsnittet var det allra bästa hittills i säsong tre, så nu börjar det hetta till. Såg nyss trailern till avsnitt sex och det ser väldigt lovande ut..

Jag gillade Mike Milligans filosofiska läggning hehe. Jo i senaste avsnittet började det verkligen hända saker, jag undrar hur mycket problem änkan kommer visa sig innebära för Varga.
Citera
2017-05-23, 11:30
  #1030
Medlem
Tommy.Vercettis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EggBoxJuan
Karaktären Sy är så underbart rolig, en tuffing i vissa lägen och en ynkling i andra
Haha precis! Han tillsammans med den där bilen han åker runt med är också sjukt roligt. Höll på att vika mig av skratt för något avsnitt sen när han inte fick upp dörren direkt. Jag har bara sett honom annars i boardwalk empire, men bra skådis det där.
Citera
2017-05-24, 19:24
  #1031
Medlem
brutalares avatar
Jag älskade verkligen Fargo säsong ett och två men nu den tredje säsongen gillar jag inte det minsta. Någon som känner likadant?
Citera
2017-05-24, 20:30
  #1032
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brutalare
Jag älskade verkligen Fargo säsong ett och två men nu den tredje säsongen gillar jag inte det minsta. Någon som känner likadant?

Tycker också att säsong ett och två var mycket bättre. Skulle bli förvånad om de gör en fjärde säsong.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback