Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2014-04-21, 16:33
  #25
Medlem
Dirty.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mx_1337
Welcome to the UFC Military era, hur många förluster ska fighters som Colton Smith och Liz Carmouche behöva innan deras UFC-eskapader tar slut?
Carmouche hör ju däremot definitivt hemma i UFC, Womans BW är ett skämt till division. Carmouche är garanterat top10.
Citera
2014-04-21, 20:15
  #26
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dirty.
Carmouche hör ju däremot definitivt hemma i UFC, Womans BW är ett skämt till division. Carmouche är garanterat top10.
Jo, eftersom utbudet inte är så stort så förlorar man väl helt bredden om man gör sig av med fighters efter den 'vanliga' standarden.
Citera
2014-04-21, 21:11
  #27
Medlem
Werdum kan tyckas ha dominerat Browne. I mina ögon var det mest en mer rutinerad och seriösare entre i octagonen och psykkrig innan fighten som avgjorde. Ytterst nära att Brownes högaffel knockade Werdum 50 sek in i fighten. Sen var det Brownes stora misstag att inte explodera bort från Werdums grappling innan Werdum satte nedtagningen som avgjorde. Om Browne hade exploderat ur den situationen medan han hade chansen så hade jag haft Browne som favorit även 1 minut in i matchen och Browne hade troligen varit i form att parera Werdums striking som efter GnP'n och utmattningen av brottningen nu ledde till ett brutet revben redan i första ronden.

Jag skulle hålla Alex som favorit över båda två om han fick ett år att bygga muskelmassa till tungvikt.
__________________
Senast redigerad av Andreas-yi 2014-04-21 kl. 21:18.
Citera
2014-04-22, 23:19
  #28
Medlem
Urijahs avatar
Cerrone vs Nurmagomedov hade jag gärna sett, skulle kunna bli en grym match; hade kunnat vara en #1 contender-match.

Synd bara att UFC har valt Pettis till TUF-coach, då blir ju nästa utmanare(efter Melendez) för hans titel inte aktuell för än våren 2015.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback