Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-01-13, 20:30
  #1
Medlem
Luismis avatar
Oklart om denna borde hamna i drömmar, sex eller kanske laidback, men jag ger det en chansning.

Som rubriken antyder...
Eftersom det är kutym att ts börjar så kan jag dra till med en av de extremt få jag faktiskt har haft. Minns tyvärr inte så mycket, men jag kommer ihåg slutet av drömmen, precis innan jag vaknade. Jag satt på något slags betonggolv omgiven av två asiatiska kvinnor med mangaliknande utseende, klädda i korta vitskimrande kjolar och tighta linnen och inte så mycket mer. De tog sig fram på alla fyra och hade ungefär samma rörelsemönster som katter (visste av någon anledning att de skulle föreställa katter), och kom till slut fram och slickade mig i nacken från varsitt håll. På något fantastiskt märkligt sätt erotiskt, i och med att det enda som stämmer med mina preferenser i verkligheten är att jag älskar att bli kysst i nacken Att jag knappast någonsin har sett på porr och att mina vänner brukar driva med att jag är en crazy catlady gör ju inte det hela bättre...

Vilken är den konstigaste sexdröm du har haft? Någon där du har vaknat upp och känt att "hur fan hände det där?"?
Citera
2014-01-13, 20:46
  #2
Medlem
Okej, detta är inte direkt konstigt men ändå en "sexdröm".

Hade precis träffat en ny tjej och skulle sova över hos henne. Under natten började jag drömma om mitt ex och i drömmen så var jag på någon krog(tror jag) och så drog mitt ex tag i mig och var arg på mig av någon anledning. Sen helt plötsligt var vi på toan och gjorde lite mysiga saker.

Vaknade upp dagen efter rätt glad över att man för en gångskull hade drömt om något skönt och bra, sen brakar helvetet loss då den nya tjejen kommer in och ilsket börja fråga ut mig om en massa saker. Hade tydligen "stönat" och sagt exets namn flera gånger, naturligtvis i sömnen.

Bra pinsamt
Citera
2014-01-13, 20:56
  #3
Medlem
Mellbergans avatar
Det var nog den gången jag blev våldtagen av en flodhäst. Var ute och härjade i Afrika i drömmen och satt på en stamhövdings kvinna. Kåt som man var försökte jag på nytt besöka denna kvinnan, men denna gången gick det inte riktigt lika bra och jag fick tyvärr inte direkt någon välkomstdrink vid mitt andra besök. Istället skickade stamhövdingen en flodhästflock på mig, så jag började ju kubba som ni säkert förstår.

I drömmar går det aldrig vägen för mig. Så visst fan sket det sig även denna gången för mig, och jag blev efter ett mycket intensivt flyktförsök fasttagen av de brunstiga flodhästarna. Mycket riktigt fick jag även en flodhästpenis penetrerad i mitt dajmkryss. Men i det ögonblicket så vaknade jag. En jävligt bra start på den dagen helt enkelt.

Vidare har man ju efter denna tävlingen som jag gick med på Flashback (Inte runka under 2014! Join in!) börjat få en hel del konstiga sexdrömmar.
__________________
Senast redigerad av Mellbergan 2014-01-13 kl. 21:01.
Citera
2014-01-14, 17:42
  #4
Medlem
Luismis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mellbergan
Det var nog den gången jag blev våldtagen av en flodhäst. Var ute och härjade i Afrika i drömmen och satt på en stamhövdings kvinna. Kåt som man var försökte jag på nytt besöka denna kvinnan, men denna gången gick det inte riktigt lika bra och jag fick tyvärr inte direkt någon välkomstdrink vid mitt andra besök. Istället skickade stamhövdingen en flodhästflock på mig, så jag började ju kubba som ni säkert förstår.

I drömmar går det aldrig vägen för mig. Så visst fan sket det sig även denna gången för mig, och jag blev efter ett mycket intensivt flyktförsök fasttagen av de brunstiga flodhästarna. Mycket riktigt fick jag även en flodhästpenis penetrerad i mitt dajmkryss. Men i det ögonblicket så vaknade jag. En jävligt bra start på den dagen helt enkelt.

Vidare har man ju efter denna tävlingen som jag gick med på Flashback (Inte runka under 2014! Join in!) börjat få en hel del konstiga sexdrömmar.

Haha, inte så förtjust i tidelag alltså?

Min sexdröm dök också upp efter en vecka utan sex (som i sin tur följde på sex så gott som dagligen under rätt länge), man får ju sån abstinens
Citera
2014-01-21, 23:07
  #5
Medlem
Mellbergans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luismi
Haha, inte så förtjust i tidelag alltså?

Min sexdröm dök också upp efter en vecka utan sex (som i sin tur följde på sex så gott som dagligen under rätt länge), man får ju sån abstinens
Med all respekt för dem människorna som åker till ladugården och sätter på åsnor om kvällarna, så är nog inte tidelag riktigt min grej.

Haha, ja vissa människor som till exempel dig har ju den lyxen att ha en partner de kan stilla sina sexuella begär med.
Citera
2014-01-28, 20:25
  #6
Medlem
Luismis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mellbergan
Med all respekt för dem människorna som åker till ladugården och sätter på åsnor om kvällarna, så är nog inte tidelag riktigt min grej.

Haha, ja vissa människor som till exempel dig har ju den lyxen att ha en partner de kan stilla sina sexuella begär med.

Haha, känner ungefär samma. Utan att döma. (Jag menar, om jag drömmer om asiatiska kvinnor utklädda till katter så kanske jag inte bör döma...?)

Tack och jävla lov. Annars hade många män klagat på sexuella trakasserier från min sida.
Citera
2017-09-07, 01:18
  #7
Medlem
Oj.. Jag har haft många konstiga.
En återkommande är att jag ska slicka nån snygg brud, och helt plötsligt när jag slickar så märker jag att där fittan ska vara så är det istället ett mynt-stort djupt smutsigt å kladdigt hål som smakar fan. Ser typ ut som ett runt kladdigt köttsår. Men i drömmen håller jag käft å lapar på. Vedervärdigt...
Citera
2017-09-07, 01:30
  #8
Medlem
Feministernas avatar
Jag drömde en gång att det var en stor tjej som försökte "våldta" mig ( tvinga mig till oral.s.) när jag höll på att duscha.

Det hade iofs inte känts bättre ifall det varit en hårig man , eller dy
Citera
2017-09-17, 02:37
  #9
Medlem
När jag var runt 11-12 hade jag en dröm om att jag kopulerade med ett kvinnolik, vars huvud och vänstra ben hade blivit typ avkluvet av ett tåg, eftersom liket låg på en tågräls. Kommer ihåg att jag hade något knivliknande föremål som jag skärde med under drömmen också.

Rätt kraftigt obehag kände man efter det.
Citera
2017-09-17, 02:50
  #10
Medlem
Judinnas avatar
Har drömt för någon månad sen att min pappa satt gränsle över mig... Naken. Jag såg hans kuk och könshår. Så fucking vidrigt.

I den mest färska drömmen så drömde jag om att min morbror kom hit till Sverige och när jag sa att det var najs att bli körd hårt av honom så svarade han att hans förra (nutida irl) fru sa likadant.

Har en fråga, igår natt så onanerade jag och kom i drömmen. När jag sen vaknade (och fortsatte dagen) så var jag "klar" då jag redan kommit osv, i en dröm... Är det möjligt?
Citera
2017-11-04, 02:14
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Judinna
Har drömt för någon månad sen att min pappa satt gränsle över mig... Naken. Jag såg hans kuk och könshår. Så fucking vidrigt.

I den mest färska drömmen så drömde jag om att min morbror kom hit till Sverige och när jag sa att det var najs att bli körd hårt av honom så svarade han att hans förra (nutida irl) fru sa likadant.

Har en fråga, igår natt så onanerade jag och kom i drömmen. När jag sen vaknade (och fortsatte dagen) så var jag "klar" då jag redan kommit osv, i en dröm... Är det möjligt?

Om det hände så är det väl möjligt? Det är tydligen ganska vanligt att komma sovandes, alltså inget du behöver oroa dig för!

Har inte haft så många konstiga sexdrömmar men de få jag har haft är nästan alltid trekanter med två tjejer. Lite svårt att komma ihåg exakt vad som hände men jag tror att min pappa kom in mitt under akten en gång, och vi gjorde det under trappan(?)
Citera
2017-11-09, 20:45
  #12
Medlem
Onan-erarens avatar
Jag drömde att jag blev riden i skogen av ett skogsrå med rävsvans, mysko.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback