2014-01-13, 18:05
Medlem
Woooqes avatar
tjena, jag har ett visakort som jag tänkte att jag skulle registrera på mitt Playstation 3 så att jag kan köpa spel och liknande därifrån, men det står att kortinformationen är ogiltig så min fråga är om man måste registrera sitt kort på nåt sett för att kunna handla på internet eller om det ska funka ändå?
Citera
2014-01-13, 18:21
Medlem
Har du FöreningsSparbanken? Då måste du logga in på internetbanken och aktivera kortet för internetköp.
Citera
2014-01-13, 18:22
Gå in på internetbanken och aktivera verified by visa eller securecode om du har mastercard.
Citera
2014-01-13, 18:24
Medlem
Woooqes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 141010
Gå in på internetbanken och aktivera verified by visa eller securecode om du har mastercard.
är det gratis ? och hälsningsfrasen är bara ett ord eller? (typ som ett användarnamn)
Citera
2014-01-13, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Woooqe
är det gratis ? och hälsningsfrasen är bara ett ord eller? (typ som ett användarnamn)
Ja och ja.
Citera
2014-01-13, 18:29
Citat:
Ursprungligen postat av Woooqe
är det gratis ? och hälsningsfrasen är bara ett ord eller? (typ som ett användarnamn) :)

Det är gratis och tar ca 3 min. Hälsningsfrasen är som hemliga frågan ungefär. Har aldrig använt den efter jag registrerat både visa och mastercard och e-handlat många gånger.
Citera
2014-01-13, 18:30
Medlem
Woooqes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 141010
Det är gratis och tar ca 3 min. Hälsningsfrasen är som hemliga frågan ungefär. Har aldrig använt den efter jag registrerat både visa och mastercard och e-handlat många gånger.
tack för hjälpen
Citera
2014-01-13, 18:30
Medlem
Woooqes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rulltufsen
Ja och ja.
tack för hjälpen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera