Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-07-23, 21:11
  #13
Medlem
SmokeFrees avatar
Så hur var årets festival för ni som var där? Bra stämning, bra musik och så lite trakasseri från babylon som möjligt
Citera
2018-07-27, 17:31
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmokeFree
Så hur var årets festival för ni som var där? Bra stämning, bra musik och så lite trakasseri från babylon som möjligt
Första gången på Öland Roots för mig. Gillade den skarpt! Lite småputtig, nyktraste och renaste festivalen jag varit på. Visst fanns det alkohol och röka men folk skötte sig. (Ordningsmakten likaså.) Skönt att slippa den där konstanta stanken av piss och spya i tältlägret som stora festivaler dras med. Bra stämning på spelningarna.

Partiets spelning var magiskt bra - frontpersonen hade bränt hela deras gage och produktionsbudgeten för nästa skiva på gästartister till den. T.ex. gästade Looptroop.

Svenska Akademiens spelning var också grym, men alltför kort.

Tycker de svenska artisternas spelningar höll högre nivå än de utländska.
Citera
2019-05-13, 14:12
  #15
Medlem
ChiCoLas avatar
Fan vad nice att höra att det är en bra festival. Jag tänkte åka i sommar. Kommer dock först torsdag natt eller fredag morgon. Lönt att fixa tältplats eller sover man lika bra i bilen ? Tänkte med solskydd och öronproppar. Lite öppna rutor. Min polare tänkte att han skulle ta lite mdma där. Funderar på om jag ska göra detsamma. Att röka blir så jävla segt om man är bland hundratals andra.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback