Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-01-12, 22:19
  #1
Medlem
Är sugen på en skön fest resa fast ändå med mycket sol och bad och chill i början av april.
Hur är festerna i puerto banus i April? tillräckligt med folk och värme?
Citera
2014-01-12, 22:28
  #2
Medlem
Kaptenkrusks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rangers35
Är sugen på en skön fest resa fast ändå med mycket sol och bad och chill i början av april.
Hur är festerna i puerto banus i April? tillräckligt med folk och värme?

Har ställe där.
Åk inte dit om det är en riktig fest resa ni vill ha.

Personligen tycker jag det är värt att åka dit under nyår, eller högsäsong, under sommaren alltså..

An.g värme så är det väl helt okej.
Har varit på en del ställen under just denna tid, sport och påsklov.
Skulle varmt rekommendera Kroatien eller Serbien. Skall till Kanarieöarna nu under sportlovet och se hur det blir.
Men som sagt. Jag rekommenderar inte Marbella under denna period, det är ju folk o så men jag tycker att ta något annat om du vill ha lite mer liv

Lycka till!

Kaptenen
Citera
2014-01-29, 00:25
  #3
Medlem
Jag med, för tidigt eller för sent på säsongen beroende på hur man ser det.

Teneriffa eller Gran Canaria eller en annan ö i den sfären ger mer i april.. det är för kallt på fastlandet och lågsäsong.
Citera
2014-02-03, 18:04
  #4
Medlem
gxflybabys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rangers35
Är sugen på en skön fest resa fast ändå med mycket sol och bad och chill i början av april.
Hur är festerna i puerto banus i April? tillräckligt med folk och värme?

Var där i somras det är riktigt skönt, varmt är det med trevligt utrymme av turister. Vi bodde i marbella och puerto banus låg knappa 10 minuter från oss med taxi.

Är det en riktigt fest resa ni söker så skulle jag föreslå dock Magaluf, här finns fester men det finns också ett antal barnfamiljer. (inte i puerto banus)
Citera
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f2296947

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback