Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-01-12, 22:14
  #1
Avstängd
Iwannakissrihannas avatar
Finns det möjlighet att göra det på egen hand? Jag menar det ska vara en spetsigt R.

Är morakniv bra att använda till detta?
Citera
2014-01-12, 22:42
  #2
Medlem
parkråttas avatar
Ska du skära in ett R på dig själv? Finns en tråd i drogforumet som heter något i stil med "piller, alkohol och knivar". Kolla upp den och se hur det kan gå när man vill skära in massa skit i kroppen, alt. kontakta de killarna så kan de nog hjälpa till att skära dig.
Citera
2014-01-12, 22:42
  #3
Medlem
meams avatar
Rakblad. Hitta bara ett med spetsiga kanter eftersom att de är dom du skär in med. Men skär inte bara planlöst, det kan lät blir fult. Skissa först lite på ett papper. Men gör ute misstaget som jag gjorde om su inte vill det såklart, jag ritade först på papper och sen med en tuschpenna på huden och skar med ett rakblad i strecken. Men när jag försökte tvätta bort strecken med vatten (tusch är vattenlösligt) så rann det istället ner i de öppna såren och har nu blivit till en tatuering med tunna svartgrå linjer. Ser inte helt för jävligt ut men det var inte det jag ville ha...
Citera
2014-01-14, 19:45
  #4
Medlem
amandamandan1s avatar
Har ett hjärta på handleden och jag säger bara en grej, Köp rakblad
Citera
2014-01-16, 18:23
  #5
Medlem
luffarn-med-knivens avatar
Rakblad (helt nya, skall tilläggas) eller ännu hellre skallpellblad. Morakniv låter som om det gör onödigt ont.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback