Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-01-12, 01:37
  #1
Medlem
Hejsan!

Nu vet jag inte riktigt om jag har startat den här tråden i rätt avdelning av forumet.
Det är nämligen så att jag fick den rejäl smäll mot ögat och runt ögat tidigare idag (11 Jan) och undrar ifall jag kan röka cannabis utan att det blir för mkt tryck.

Svullnaden har gått över och är inte alls röd i ögat. Läkaren sa dock att jag skulle ta de lugnt i ett par dagar och inte anstränga mig för mycket.

Strain: Black cream. Har under den senaste tiden rökt rätt stora mängder och märkt av torra/röda ögon.

Tacksam för snabba svar då jag gärna vill bli bäng så jag kan sova.
Citera
2014-01-12, 01:41
  #2
Medlem
BjeerNs avatar
Hade Chuck Norris skapat en tråd på Flashback eller meckat en joint och somnat redan?
Jag tycker du ska göra som Chuck.

Edit: Kom på att jag opererade ett öga för något år sedan och jag rökte tiden både innan och efter operationen (efter operationen rann det bokstavligen blod från ögat).
Tror det är lugnt.
Citera
2014-01-12, 01:45
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BjeerN
Hade Chuck Norris skapat en tråd på Flashback eller meckat en joint och somnat redan?
Jag tycker du ska göra som Chuck.

Edit: Kom på att jag opererade ett öga för något år sedan och jag rökte tiden både innan och efter operationen (efter operationen rann det bokstavligen blod från ögat).
Tror det är lugnt.

Okej, får röka lite grann och se vad som händer och sker!
Tacksam för snabbt svar iaf.
Citera
2014-01-12, 02:10
  #4
Medlem
BjeerNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peter-mangs
Okej, får röka lite grann och se vad som händer och sker!
Tacksam för snabbt svar iaf.
Lycka till!
Citera
2014-01-12, 02:21
  #5
Medlem
16.20s avatar
Jag tror verkligen att det är helt lugnt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback