Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-01-11, 18:55
  #1
Medlem
StonedSwedes avatar
Varför snackar ingen om denna film? Kan ju bli hur fantastisk som helst.

Live-action role players conjure up a demon from Hell by mistake and they must deal with the consequences.

Regisserad av Joe Lynch (Wrong Turn 2, Holliston (grym jävla serie)), så man kan förvänta sig mängder med blod, och massor med politiskt inkorrekta skämt.

Trailer
http://www.youtube.com/watch?v=xcScjX-1OCw
Citera
2014-02-13, 14:11
  #2
Medlem
Freeze89s avatar
Finns ute nu i god kvalité! Blir att kika på den ikväll
Citera
2014-02-13, 14:17
  #3
Medlem
sim-man92s avatar
Har hört att den versionen som har släppts, inte är regissörens egna. Stämmer?
Citera
2014-02-13, 14:35
  #4
Avstängd
PieterBruegels avatar
ja
Citera
2014-02-13, 14:51
  #5
Medlem
Rakiis avatar
Började att se på den igår kväll innan jag skulle sova, blir att se resten senare idag!

Gillar ju Joe Lynch också!
Citera
2014-02-13, 15:31
  #6
Medlem
StonedSwedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sim-man92
Har hört att den versionen som har släppts, inte är regissörens egna. Stämmer?

Fått höra det jag med, kommer absolut inte sponsra skiten som finns ute nu i alla fall. Väntar på den riktiga versionen.

Lynch ska berätta mer om vad som hände med produktionen i en Movie Crypt-podcast framöver. Ska bli intressant/sorgligt att höra!
Citera
2014-02-13, 15:38
  #7
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StonedSwede
Lynch ska berätta mer om vad som hände med produktionen i en Movie Crypt-podcast framöver. Ska bli intressant/sorgligt att höra!

Ser fram emot att höra om det, men kommer ändå att se versionen som finns ute nu och sedan hans "riktiga cut" av filmen när den dyker upp!
Citera
2014-02-14, 01:44
  #8
Medlem
dethalvabarnets avatar
Filmen var ok. 5/10. Summer Glau, het som vanligt.
Citera
2014-02-22, 01:08
  #9
Medlem
StonedSwedes avatar
Bah, såg den till sist. Sicket skräp. Filmen känns verkligen totalt jävla sönderklippt.
Citera
2014-04-20, 13:42
  #10
Medlem
GolgeJacobssons avatar
Filmen var riktigt bra! Helt i stil med Evil dead och Role models. En av årets bästa hittills!
Citera
2014-04-20, 15:06
  #11
Medlem
Hahhaha...helvete vad dålig den var, kan vara den sämsta film jag har sett sedan Spring Breakers.

Enda behållningen var Summer Glau
Citera
2014-04-20, 15:34
  #12
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tank77
Hahhaha...helvete vad dålig den var, kan vara den sämsta film jag har sett sedan Spring Breakers.

Enda behållningen var Summer Glau

Det är inte ens regissörens version av filmen som släpptes, den blev helt sönderklippt av produktionsbolaget så inte undra på att filmen blev dålig.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback