Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-01-11, 15:40
  #1
Medlem
clarrys avatar
Tjena!

Lite info innan frågan ställs.
Jag och en polare till mig hade bestämt oss för att röka och sen kolla på bio efter. Vi hade dessutom meckat ett "cross", en spliff som korsar den anda. Den blev relativt stor och vi bestämde oss efter ca 10 puffar var att släcka den. Nu har min polare meckat upp en ny spliff på slumpen av de vi rökte och även tagit askan. Nu till frågan, kommer det att ge effekt om vi röker slumpen + askan från den förra spliffen? (weed finns kvar i slumpen) Men tänker på askan, det borde ju inte finnas något weed där?

MVH
Citera
2014-01-11, 15:41
  #2
Medlem
-Behemot-s avatar
Ja, det kommer ge effekt. Det kommer förmodligen smaka lite pissigt bara!
Citera
2014-01-11, 15:44
  #3
Medlem
clarrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Behemot-
Ja, det kommer ge effekt. Det kommer förmodligen smaka lite pissigt bara!
Så den rökta askan kommer att ge effekt också eller?
Citera
2014-01-11, 15:50
  #4
Avstängd
trippingballss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clarry
Så den rökta askan kommer att ge effekt också eller?

Hahaha va..... Varför röker ni askan?..
Citera
2014-01-11, 15:55
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av clarry
Så den rökta askan kommer att ge effekt också eller?
Om det var hasch så kan det vart nåt smul som inte glödde färdigt, men du kommer nog knappt märka skillnad med askan, förutom smaken då.
Citera
2014-01-11, 16:04
  #6
Medlem
clarrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trippingballs
Hahaha va..... Varför röker ni askan?..
För att vi inte rökte klart hela spliffen förra gången och min polare som meckade spliffen ville testa om det blir någon effekt av att göra på det här sättet.
Citera
2014-01-11, 16:09
  #7
Medlem
clarrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xcxllxcx
Om det var hasch så kan det vart nåt smul som inte glödde färdigt, men du kommer nog knappt märka skillnad med askan, förutom smaken då.
Kan det inte finnas rester av weedet i askan? spliffen som korsade den andra var en rening och vi hade lite svårt att få den antänd. Den blev dock inte upprökt och ligger bland askan, så den borde väl ge lite effekt då.
Citera
2014-01-11, 16:18
  #8
Medlem
pajasos avatar
Men gud hur mycket snackar vi om? rök inte spliff om du ska va så petig. Bara min åsikt.
Citera
2014-01-11, 16:24
  #9
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xcxllxcx
Om det var hasch så kan det vart nåt smul som inte glödde färdigt, men du kommer nog knappt märka skillnad med askan, förutom smaken då.
I askan från en pipa hasch så finns det så gott som alltid ganska mycket obränt material faktiskt. Kör man alla aska genom en tesil så bara bitar blir kvar så kan man få till en rätt bra holk. Den smakar dock fördjävligt men effekt, det ger det.
Citera
2014-01-11, 16:32
  #10
Medlem
elmerengues avatar
Det är väl bara att röka och se?
Citera
2014-01-11, 16:35
  #11
Medlem
Stone..s avatar
Kör på bara!
Citera
2014-01-11, 21:45
  #12
Medlem
Gingers avatar
Nöden har ingen lag som det heter!

Vill man bli hög så röker man lätt aska. Eller röker skrap från bongen.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback