Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-01-11, 14:13
  #1
Medlem
Hej, mitt GTA har på något sätt blivit knäppt. När jag kommer in på gta så är allt på franska och det kommer inte upp någonting i början om att välja språk som de brukar göra.

Kan man ändra språk på något annat sätt?

Mvh
Citera
2014-01-12, 14:40
  #2
Medlem
golfpapas avatar
Om du inte har hittat till google på 24 timmar så kan jag ge dig en hjälpande länk:
http://support.rockstargames.com/hc/...d-Theft-Auto-V
Citera
2014-03-15, 00:47
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KaramojaQ
Hej, mitt GTA har på något sätt blivit knäppt. När jag kommer in på gta så är allt på franska och det kommer inte upp någonting i början om att välja språk som de brukar göra.

Kan man ändra språk på något annat sätt?

Mvh

"The language in GTA V depends on your console language setting. If your console language is not supported in GTA V you will be prompted to select a language when starting the game. If you would like to reset the language after the game has already saved it:

On Xbox 360: Hold LB + RB while booting the game
On PS3: Hold L1 + R1 while booting the game, or clear your game data (NOT save data) from the PS3 Game Data Utility in the PS3 XMB (system menu)."

Från Rockstars egna hemsida ^^
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback