Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-01-11, 00:36
  #1
Medlem
Fick upp en raklambanner från Gymgrossisten ang:

http://www.gymgrossisten.com/1/sv/ar...t=active_minus

Någon som har erfarenhet av den? Antar att den inte håller vad den lovar där de skriver att den hämmar aromatiseringen av testosteron till östrogen, vilket då skulle öka testo-nivå vilket ej är godkänt utan att räknas som doping.

Några idéer?
Citera
2014-01-11, 01:14
  #2
Medlem
Ja, hoppa sådan skit. Det är inte deras egna ord i annonsen. De skriver bra om de flesta av sina produkter (kanske alla) och som alla vet är 99% av det som säljs skit. Snarare så vet du inte vad du får i dig vilket aldrig är bra om du är rädd om din kropp.
Citera
2014-01-12, 06:09
  #3
Medlem
psychograves avatar
Ingen som provat och kan säga vad/om de gett nått?
Citera
2014-04-24, 20:48
  #4
Medlem
Riktigt grymma tabletter, efter 6 dagar (2a bröstpasset pådem) ökade jag tio kilo och klarade 12 istället för 10 reps.
Efter 7 veckor skällde min mor ut mig för hon trodde att jag gick på anabola med den utvecklingen
Citera
2014-04-24, 20:52
  #5
Medlem
Bör tillägga att jag rekommenderar omega 3 tillskott för lederna om man inte äter mycket fisk, smörjer lederna. Utan det finns risken att man blir stel som en gammal kärring.
Citera
2014-04-28, 13:38
  #6
Medlem
Wulfgars avatar
Har själv testat ErasePro och tog blodprover för att mäta mina testonivåer och jag gick från 650 nmol till 710 nmol. Men det kan likväl ha berott på att jag satsa på att träna basövningar i större utsträckning, marklyft, benböj, chins, bänkpress, axelpress osv... vilket i sig leder till en ökad hormonkaskad.

Testade däremot Triazole från Driven Sports för ett tag sedan och där ökade mina nivåer från dåvaran 600 nmol till 800 nmol och andelen fritt testosteron som är det man verkligen vill komma åt hade ökat lika mycket. Dessutom innehåller Triazole en del östroblocker som minskar manboobseffekten bland annat.

Kostar för övrigt 450 kr att testa dessa nivåer på Werlabs i Stockholm.


Hoppas detta var värdefull info.
Citera
2014-05-02, 11:25
  #7
Medlem
MuscleSharks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wulfgar
Har själv testat ErasePro och tog blodprover för att mäta mina testonivåer och jag gick från 650 nmol till 710 nmol. Men det kan likväl ha berott på att jag satsa på att träna basövningar i större utsträckning, marklyft, benböj, chins, bänkpress, axelpress osv... vilket i sig leder till en ökad hormonkaskad.

Testade däremot Triazole från Driven Sports för ett tag sedan och där ökade mina nivåer från dåvaran 600 nmol till 800 nmol och andelen fritt testosteron som är det man verkligen vill komma åt hade ökat lika mycket. Dessutom innehåller Triazole en del östroblocker som minskar manboobseffekten bland annat.

Kostar för övrigt 450 kr att testa dessa nivåer på Werlabs i Stockholm.


Hoppas detta var värdefull info.

Har hört en hel del positiva kommentarer från folk som använt sig av Triazole. En av väldigt få test-boosters som verkar funka.
Dock osäker på om den finns att få tag på i Sverige?!? Har inte snubblat över någon sida som har den iaf.
Tillsammans med Activate Xtreme så skulle den tydligen vara väldigt kompetent.
Citera
2014-05-02, 16:44
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MuscleShark
Har hört en hel del positiva kommentarer från folk som använt sig av Triazole. En av väldigt få test-boosters som verkar funka.
Dock osäker på om den finns att få tag på i Sverige?!? Har inte snubblat över någon sida som har den iaf.
Tillsammans med Activate Xtreme så skulle den tydligen vara väldigt kompetent.
Triazole är ingen testobooster, det är en östrogenhämmare. Köpte från en svensk sida för några veckor sedan. Finns dock inte i lager längre. Ska dra en beställning från PN nästa vecka, kommer då stacka Tria, med activate xtreme, kör på DAA nu.
Citera
2014-05-02, 18:33
  #9
Medlem
MuscleSharks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XanX
Triazole är ingen testobooster, det är en östrogenhämmare. Köpte från en svensk sida för några veckor sedan. Finns dock inte i lager längre. Ska dra en beställning från PN nästa vecka, kommer då stacka Tria, med activate xtreme, kör på DAA nu.

Jo men det är väl både och? Det är så det står om produkten iaf.

Vad tyckte du om Triazole annars då? Stacka du den med något annat (icke doping klassat)?
Citera
2014-05-02, 23:02
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MuscleShark
Jo men det är väl både och? Det är så det står om produkten iaf.

Vad tyckte du om Triazole annars då? Stacka du den med något annat (icke doping klassat)?

Ja, du har nog rätt.

Jag stackar den med DAA (D-asparginsyra). Tappat en del vätska och fått en "leanare" look. Jag upplever även att styrkan har gått uppåt.
Citera
2015-04-18, 04:41
  #11
Medlem
körde earse pro för en månad sedan och ja, jag såg sådan grym skillnad i spegeln, såg hårdare ut, musklerna såg större ut.. ja allt såg bättre ut... sen om det var PGA dem vet jag inte, började ju ta dem när jag började deffa

fick hem en ny burk idag, tillsammans med DAA som jag ska köra nu i 30 dagar
Citera
2015-05-03, 01:04
  #12
Medlem
49450s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snoogentz
körde earse pro för en månad sedan och ja, jag såg sådan grym skillnad i spegeln, såg hårdare ut, musklerna såg större ut.. ja allt såg bättre ut... sen om det var PGA dem vet jag inte, började ju ta dem när jag började deffa

fick hem en ny burk idag, tillsammans med DAA som jag ska köra nu i 30 dagar

Grymt. Körde du på som vanligt eller diet? Ingen komplikation som ökat östrogeneftet användning och bitchtits?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback