Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2014-01-11, 00:22
  #1
Medlem
Det finns många som inte gillar katter. Och jag kan inte förstå varför.

Jag är chaufför ikväll och sitter hemma helt själv och spelar fifa. Bredvid mig sitter min bedårande katt och håller mig sällskap. Han stångar mig och är jättemysig.

Hur kan man inte tycka om katter?
Citera
2014-01-11, 00:23
  #2
Medlem
erra62s avatar
För att man är allergisk.
Citera
2014-01-11, 00:25
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erra62
För att man är allergisk.
Ja okej men utom det
Citera
2014-01-11, 00:26
  #4
Medlem
Nej, detta är för lätt...
Citera
2014-01-11, 00:49
  #5
Medlem
ColaKexs avatar
Katter skriker när de är hungriga, krafsar ut sand ur lådan och ut på hela golvet när de kissat/bajsat, käkar krukväxter, välter ner saker, klöser sönder möbler, stjäl mat, kräks, väcker en på de mest ondskefulla sätt, springer framför fötterna då man försöker att förflytta sig.....

Behöver jag fortsätta?
Citera
2014-01-11, 00:53
  #6
Medlem
logitas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ColaKex
Katter skriker när de är hungriga, krafsar ut sand ur lådan och ut på hela golvet när de kissat/bajsat, käkar krukväxter, välter ner saker, klöser sönder möbler, stjäl mat, kräks, väcker en på de mest ondskefulla sätt, springer framför fötterna då man försöker att förflytta sig.....

Ja men det är ju det som är det charmiga med katter ...
Citera
2014-01-11, 01:15
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av logita
Ja men det är ju det som är det charmiga med katter ...
haha precis
Citera
2014-01-11, 01:16
  #8
Medlem
provocative77s avatar
Av samma anledning som att många inte tycker om falukorv.
Citera
2014-01-11, 01:20
  #9
Medlem
Hagganss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hejsfittan
Det finns många som inte gillar katter. Och jag kan inte förstå varför.

Jag är chaufför ikväll och sitter hemma helt själv och spelar fifa. Bredvid mig sitter min bedårande katt och håller mig sällskap. Han stångar mig och är jättemysig.

Hur kan man inte tycka om katter?
För att de är falska djur med onda ögon. Sen är de inge bra att ha i självförsvarssyfte heller. Tacka vet jag hundar.
Citera
2014-01-11, 01:29
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haggans
För att de är falska djur med onda ögon. Sen är de inge bra att ha i självförsvarssyfte heller. Tacka vet jag hundar.
Ja gillar hundar också! Fantastiska djur!

Hundar och katter är sällskapsdjur!
Citera
2014-01-11, 01:32
  #11
Medlem
Repeatzs avatar
Katter är sjukt bra på att vara husdjur, om man säger så! Sköter sig själva för det mesta, behöver inte gå ut i koppel och är mysiga ibland.
Min far hyser ett otroligt agg emot katter, när jag frågar honom varför så får man inget konkret svar. Men jag antar att om man är hundmänniska så är det hundar som gäller.
Kan tilläga att jag tycker att katter som man "inte känner" kan vara sjukt läskiga i mina ögon. Man vet liksom inte om de ska hugga en i handen när man närmar sig eller så. Likadant med hundar. Min katt är dock innekatt och har _aldrig_ huggit eller klöst en utan att man busar med den, tål att man bär den och sånt även om inte katten kanske vill det.
__________________
Senast redigerad av Repeatz 2014-01-11 kl. 01:34.
Citera
2014-01-11, 01:34
  #12
Medlem
Katter är äckliga djur som springer runt o pissar på andras tomter.
Kattägare är även de äckliga och ofta oförstående över att deras små änglar inte borde vara på andras tomter o pissa.

Så jävla drygt att man måste köpa kattskrämmor för nästan tusen spänn för att hålla sin tomt någorlunda kattfri.

Drygt är det även när man kommer ut o ser att en kattjäkel gått över hela bilen o lämnat både klo o tassavtryck i lacken.

Borde vara en laglig rättighet att avliva katter som är på ens tomt.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback