Jag har slängt i mig 3x10mg Sonata för 20 minuter sen och kan ändå skriva den här texten utan stavfel, något som skulle varit totalt omöjligt med bara en enda Stilnoct.
Har provat Sonata många gånger, de flesta gånger har jag tagit bara 10 mg, några gånger 20mg, alla gånger har varit tråkiga, inget skoj har hänt, men de hjälper väl lite grann för insomningen, man blir trött iaf. Utom EN gång, då tog jag bara 10 mg, och förväntade mig det vanliga (att inget skulle hända), men då kom det som en smäll, och jag kunde knappt läsa en rad med text på typ 10 minuter.
Det här är första gången jag sätter i mig 30 mg på samma gång, känner mig rätt rejält geggad i huvet, kanske är den här texten konstig och osammanhängande fastän jag tycker den ser bra ut. HAHAHA
kännslan är typ som... mmmmm mmmmmmmmmmmäääääää
känns som man vill bara sitta o stirra rakt fram och säga ääääääähehehehehehe
fast inget av det här konstga idéerma att lösa världens problem med en skokartong.... som man får vid stilnoct, jag som ni ser stavar jag även rätt bra... jajahhaha fan jag blir mer o mer väck hahahahahhahaha
hehehe bokstäverna som bara glider

det är rätt friskt
men ja stilnoct är att föredra
30mg sonata ger liknande effekt som 10mg stilnoct
utom det här med att bygga konstiga saker inga "genidrag"
Ll skulle ni se norga stavleel bara att reportera till eh eeehhhhhh dom här som gör pillrena...sonata
god natt puss i lill