Flashback bygger pepparkakshus!
  • 2
  • 3
2005-07-30, 01:13
Medlem
Spliffmeisters avatar
Zox alltså det du har fått ut är bara tramspiller jämfört med lite tyngre grejer(kanske inte stilnoct men) och du tycker du får feta "rus" på dem, lol...
Citera
2005-07-30, 01:19
Medlem
Zoxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spliffmeister
Zox alltså det du har fått ut är bara tramspiller jämfört med lite tyngre grejer(kanske inte stilnoct men) och du tycker du får feta "rus" på dem, lol...

Nu var det så att de kom med "på köpet" när jag fick en massa kodein av en kompis, sedan vet jag väl själv efter alla år med tjack xanor och moffe att detta är ett mycket mjukt prep. Som jag sade så biter unte Zop ens längre, men,.... massor at sonata med spriten känner jag av, kanske mest spriten?
"feta rus"....det var ett tag sedan. Men har du Oxy så står jag först i kön.
Citera
2005-07-30, 01:43
Medlem
Jag har slängt i mig 3x10mg Sonata för 20 minuter sen och kan ändå skriva den här texten utan stavfel, något som skulle varit totalt omöjligt med bara en enda Stilnoct.

Har provat Sonata många gånger, de flesta gånger har jag tagit bara 10 mg, några gånger 20mg, alla gånger har varit tråkiga, inget skoj har hänt, men de hjälper väl lite grann för insomningen, man blir trött iaf. Utom EN gång, då tog jag bara 10 mg, och förväntade mig det vanliga (att inget skulle hända), men då kom det som en smäll, och jag kunde knappt läsa en rad med text på typ 10 minuter.
Det här är första gången jag sätter i mig 30 mg på samma gång, känner mig rätt rejält geggad i huvet, kanske är den här texten konstig och osammanhängande fastän jag tycker den ser bra ut. HAHAHA
kännslan är typ som... mmmmm mmmmmmmmmmmäääääää
känns som man vill bara sitta o stirra rakt fram och säga ääääääähehehehehehe
fast inget av det här konstga idéerma att lösa världens problem med en skokartong.... som man får vid stilnoct, jag som ni ser stavar jag även rätt bra... jajahhaha fan jag blir mer o mer väck hahahahahhahaha

hehehe bokstäverna som bara glider det är rätt friskt

men ja stilnoct är att föredra

30mg sonata ger liknande effekt som 10mg stilnoct
utom det här med att bygga konstiga saker inga "genidrag"

Ll skulle ni se norga stavleel bara att reportera till eh eeehhhhhh dom här som gör pillrena...sonata

god natt puss i lill
Citera
2005-07-30, 02:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cykeltratt
blå, stora runda fyrkantiga 50mg

Jag har också upplevt zaleplon som väldigt underordnat men det kan tydligen då det gäller missbrukspotential och CNS-effekter delvis jämföras med triazolam (halcion).
Citera
2005-07-30, 12:09
Medlem
Hm kort tid efter mitt inlägg här på 30mg sonata så gick strömmen, fick då för mig att gå till min mor och be om en sömntablett (10mg sonata till alltså, de tidigare hade jag snott i hemlighet), så jag vimsa runt här i huset lite med stearinljus och skvätte stearin lite här och var i en kvart, jag var inte medveten om att jag inte hade glasögon på mig förrän efter en 10 minuter, men jag tyckte jag såg helt ok ändå.

Sonata ger ingen direkt sån där känsla av att man blir tokig och man får inte halv-drömmar, och upplevelser av personer runtomkring som av stilnoct, däremot kan man bli rätt väck, och man förstår det inte själv. Det känns som man har allt under kontroll, dessutom är minnesluckorna av sonata mer uttalade än under stilnoct.... har bara fått minnesluckor av stilnoct när jag blandat med alkohol (inge kul).

Inte så kul som stilnoct men i brist på bättre.. mjaja
Citera
2005-07-30, 13:49
Medlem
Zoxs avatar
Istället för 3 Zop så blev det en 8-10 sonata igår, när jag var uppe på muggen sista gången var balansen klart påverkad och jag kände mig luddig, och framförallt trött som fan imorse.

Visst är Zop/Noct mkt skarpare men sonata ger ialafall en något narkotisk känsla när man kommer upp runt 100 mg. Skulle väl säga att 1 Zop/Imovane är starkare än tre sonata, men de verkar på helt olika sätt.

Det är ju inga problem att knapra Zop dagtid då det ger mer utav en Benzo-feeling och inte trötthet. Det märkliga för mig är att jag inte nått någon "tröskel" på zop 12 st 7,5 trodde jag att jag skulle nodda på direkt, men blev snarare lite "sharp" (tyckte jag). Tycker Zop och Xanor påminner lite om varandra, slår fort, går ut fort, men man blir degigare av X, iallafall jag.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in