Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2019-04-28, 18:53
  #37
Medlem
oshin.cantwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord_Stalin
Matti hoppade väl endast av på pappret för att slippa problem med socialen och få behålla sina barn.

Nån som har tillgång till "den härliga demokratin"? Känns som att de skulle kunna trenda idag.
Citera
2019-04-28, 20:44
  #38
Medlem
Fiddlebacks avatar
Man får väl lov att ta kontakt med "trummisen" och höra vad han kan skaka fram helt enkelt.
Vi var som en enda stor familj på den tiden , 30 år senare är väl inte försent va?
Citera
2019-07-19, 15:29
  #39
Medlem
Fiddlebacks avatar
Hehehe Nice. . Var på en secondhand affär , helt oplanerat hittade jag bland cd skivorna. ... Dirlewanger. . med nigger season. .20 spänn. .. nervevade rutor på bilen och hög volym. .. såg en drös med bruna människor samlas i en klunga och lyssnade. .. helt underbart .. undrar om det är förargelseväckande beteende? ..

Har dessvärre inte fått kontakt med Johnny. .. är det någon som kan hjälpa mig hitta honom?
Han är som en bror till mig.
__________________
Senast redigerad av Fiddleback 2019-07-19 kl. 15:32.
Citera
2019-07-31, 20:57
  #40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bullshead
För att klargöra vissa saker:
Jimmy Skin har aldrig tagit tjack.De få ggr han fått "stryk" är när afa-bögar kommit bakifrån.
Han är en av mina närmase vänner.


Jag har dessutom spelat m både Jocke o Saga.
Biten är den mest värdelösa,vidrigaste person som finns,han kan fdf knappt spela.
Han är bara en fet,alkoholiserad tandlös parasit som lever på andra,nästlar sig in och tigger öl,cigaretter,mat mm.
OCH HAN ÄR INTE FYRDUNG! Det är en annan mycket talangfull kille från Stockholm.

Leif Ols*n ska vara Fyrdung och en trevlig man som engagerar sig i andra projekt som den musikaliska talang han är.Han manglar gurra här exempelvis:https://www.youtube.com/watch?v=dn6lIVFBzB4
Citera
2020-03-04, 00:05
  #41
Medlem
Alvids avatar
Träffat några ur det "gamla" gardet, tycker de flesta är helt ok! M*cke och St*fan från Völund är riktigt härliga och trevliga lirare... Dock lyssnar jag mest på VA och Storm.
Citera
2022-08-27, 21:28
  #42
Medlem
WolframTungstens avatar
Hette sångaren i Dirlewanger Tomas/Thomas? Kul kille som stack ut med sitt skägg. Hade en VHS-film med dem näer de satt på en uteservering i Tyskland och någon börjar "sjunga" (bräka fram) ett "möööh, mööh, mööh." "Fan, vad trött jag blir på detta "mööh" säger sedan en kille i bandet. Npgot sådant. Dirlewanger var "trail blazers" som tidigt var med på tåget.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback