Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2014-01-09, 15:37
  #1
Medlem
Kryptonitens avatar
Hej jag undrar vilja som är mest kriminella utav dom två? Är det så att en av dessa originasitoner gör mer brott än den andra? Har hört att båda ska vara farliga men undrar vilka av dom som är den farligare? Vet ni om flera medlemmar utav dessa bor I röda linjen bredäng-sätra-skärholmen? Vet att RF ska hålla på med droger också är det sant? rätta mig om jag har fel snälla
Citera
2014-01-09, 16:06
  #2
Medlem
Dom är inte farliga vrm som helst får gå med. Men klart dom blir farliga när dom är fler. Droger använder dom säkert så hjärndöda som dom framstår att vara.
Citera
2014-01-09, 16:09
  #3
Medlem
infogivers avatar
Svårt att säga, båda är skit farliga. Hört att de finns minst 500 afa krigare längs röda linjen. Det är sant, halva RF är knarkbaroner, rykten säger att det styr naroktikahandeln i hela Sverige.
Citera
2014-01-09, 16:14
  #4
Medlem
Kryptonitens avatar
Använder AFA också droger? Har AFA ock RF koppling med Black Cobra eller andra maffior?
Så SMR är farligare än både AFA och RF och finns det andra höger/vänster extrema originasitoner än RF/AFA/SMR?

Också finns det massa nazister som bor i röda linjen eller är dom mer åt täby, vallentuna och däråt?
__________________
Senast redigerad av Kryptoniten 2014-01-09 kl. 16:16.
Citera
2014-01-09, 16:37
  #5
Medlem
Kryptonitens avatar
Tack för svaren Läst att RF slagit sönder dörrar och sett videon på youtube när dom attackerar oskyldiga, gör AFA och SMR det med? jag förmodlar att dom gör likadant. Vet ni om BC ennu finns kvar i stockholm? läste att dom la ner 2012 och hur är det med Original gangsters finns dom i huvudtaget kvar?
__________________
Senast redigerad av Kryptoniten 2014-01-09 kl. 17:09.
Citera
2014-01-09, 16:39
  #6
Medlem
Cosmo.Kramers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av infogiver
Ingen av dom använder, de importerar bara flera ton droger årligen och styr den biten. De har kontakt med alla maffior, bäst har det kontakt med mexikanska drogkartellerna, hört att de är riktigt tighta, typa att afa brukar bjuda dom över på te och vice versa.

SMR är småpotatis jämnfört med afa/rf, smr brukar sälja amfetamin och rykten på gatan säger att de skjuter heroin i pungen, ibland ögonen men bara ibland.

Tror alla nazister bor i nazistiska kollektiv, bara män.
Hoppas du trollar...

Men on topic:

Inte ett dugg farliga. Fjuniga småpojkar som är osäkra. Nazzzzzzister är bra mycket "tyngre" och är bättre med våld. Men de är inte lika barnsliga som vänstertölparna som tror att det är häftigt att våldta gravstenar och misshandla tjockisar till moderatpolitiker och liknande fega saker.

Två klassiker:

http://www.youtube.com/watch?v=PSp_hwk1nRw
http://www.youtube.com/watch?v=lHWt9VlfdXU
Citera
2014-01-09, 17:24
  #7
Medlem
.buenaventura.s avatar
Konstig frågeställning. Du hade kunnat diskutera skillnaderna mellan AFA och RF istället
Citera
2014-01-09, 19:00
  #8
Medlem
Kryptonitens avatar
Ja men fick mitt svar från ADfullHD att dom inte är farliga bara när dom är flera
Det var det som jag undrade mest
Citera
2014-01-09, 19:23
  #9
Medlem
.buenaventura.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kryptoniten
Ja men fick mitt svar från ADfullHD att dom inte är farliga bara när dom är flera
Det var det som jag undrade mest

Fast han skrev också något flams om droger så vet inte om man kan lita på honom
Citera
2014-01-09, 19:50
  #10
Medlem
norra-sidans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .buenaventura.
Fast han skrev också något flams om droger så vet inte om man kan lita på honom

Joda man kunde lita på honom. Vi släpper den här tråden nu tycker jag, hen har fått sitt svar.
Citera
2014-01-09, 19:59
  #11
Medlem
SilentVictorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kryptoniten
Tack för svaren Läst att RF slagit sönder dörrar och sett videon på youtube när dom attackerar oskyldiga, gör AFA och SMR det med? jag förmodlar att dom gör likadant. Vet ni om BC ennu finns kvar i stockholm? läste att dom la ner 2012 och hur är det med Original gangsters finns dom i huvudtaget kvar?
Ptja. SÄPO meddelar t.ex att den autonoma vänstern är det största hotet mot vårt samhälle.

Men om jag säger att RF är farligast, så kommer något tok-vänster givetvis in och dementerar detta och börjar prata om hur farliga nazizisterna är. Sedan är ordbajseriet igång.

Slutsatsen får du helt enkelt dra själv, eller gå efter vad SÄPO tycker.
Citera
2014-01-09, 20:11
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SilentVictory
Ptja. SÄPO meddelar t.ex att den autonoma vänstern är det största hotet mot vårt samhälle.

Men om jag säger att RF är farligast, så kommer något tok-vänster givetvis in och dementerar detta och börjar prata om hur farliga nazizisterna är. Sedan är ordbajseriet igång.

Slutsatsen får du helt enkelt dra själv, eller gå efter vad SÄPO tycker.


Kan du länka källan till detta? Låter inte helt osannolikt
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback