Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-01-09, 11:46
  #1
Avstängd
Alla tjejer vill ju ha en kille med en stor kuk. Är det så med bögar också? Bryr sig bögar om kukstorleken på sina killar lika mycket som tjejer?
2014-01-09, 11:56
  #2
Medlem
Pixelknights avatar
Jag har för mig att homosexuella tenderar att bry sig mer om sin partners penisstorlek. Men vad vet jag...
2014-01-09, 11:58
  #3
Medlem
Jokerswes avatar
Tyckte jag läste för ett tag sen att bögsex handlar mer om händer och mun än att trycka varandra i prutten, eftersom det inte är alla som uppskattar det.
Av det så antar jag att det inte är lika viktigt som för tjejer till viss grad. Men för nog överlåta frågan till någon kille som faktiskt är gay och har erfarenhet.
2014-01-09, 16:01
  #4
Medlem
Med risk att låta tråkig blir mitt spontana svar nej. Det finns nog definitivt bögar som tycker det är viktigt dock. Sen att det automatiskt skulle vara bättre med en stor dolme vid analsex är ju lite verklighetsfrånvänt då det snarare kan vara motsatsen. Tro det eller ej är det inte storleken i paret som avgör om man är aktiv eller passiv . Nåväl, en stor kuk kan vara snyggt spännande och häftigt i fantasin men ytterst tveksamt om det spelar någon större roll vid val av (långsiktig) partner.
2014-01-09, 19:51
  #5
Medlem
Finlandssvenskans avatar
Det är helt säkert lika olika som det är för tjejer. Jag känner inte behov av att ha en kille med stor kuk (så länge den nu inte är så liten att jag inte känner av den ). Garanterat att du kommer att få det svaret av en homosexuell person också.
2015-12-15, 21:26
  #6
Medlem
Jag älskar lika mycket liten kuk som dom stora. Det är skönt att bli knullad med en liten kuk.
2015-12-16, 00:47
  #7
Moderator
VitKallas avatar
Låser denna och hänvisar till (FB) Bögtråd. Bögar svarar på frågor. ./Mod

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback