Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2014-01-09, 10:57
  #1
Medlem
snowbells avatar
Enligt Aftonbladet uppger en amerikans tidning att USAs presidentpar har kris i sitt äktenskap.
Är det någon här som stött på liknande rykte?

Enligt ryktet ska Barack ha varit otrogen, och Secret Service har hjälpt till att hemlighålla det från Michelle.

Länk: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article18142227.ab

Mod; om tråden är felplacerad, så flytta gärna.
Citera
2014-01-09, 11:16
  #2
Medlem
LiLWizs avatar
Michelle verkar inte vara en kvinna man bedrar med andra kvinnor. Hon är tveklöst en av världens mäktigaste kvinnor och om Obama värderade sin tillvaro någorlunda så skulle han förmodligen vara mycket väl medveten om riskerna.

Jag finner det osannolikt att han varit otrogen.
Citera
2014-01-09, 11:23
  #3
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Michelle ser ju måttligt road ut här, när Obama myser med Helle Thorning-Schmidt.
Citera
2014-01-09, 11:26
  #4
Medlem
AndraSorterings avatar
Jo, det kan nog stämma....

Kolla sura fejset på Michelle vid 'selfie-gate' nere i Afrika....

http://s1.ibtimes.com/sites/www.ibti...ng-schmidt.jpg


Och i Danmark ryktas det ju om att Helle Thorning-Schmidts man, Stephen, håller på att etablera sig med en politisk kärriär hemma i England (läs: krissymptom!!!)

Jodå,

Barack and Helle sitting in a tree,

K-I-S-S-I-N-G




edit/ Thullin hann lite före med en bild från den där begravningen som inte alls var så tråkig och sorgsen som man skulle tro....
__________________
Senast redigerad av AndraSortering 2014-01-09 kl. 11:29.
Citera
2014-01-09, 11:28
  #5
Medlem
Jag har alltid undrat hur sånt här "tystas ner". Får kvinnorna pengar? Hot? Löften?
Citera
2014-01-09, 11:33
  #6
Medlem
AndraSorterings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 3.
Jag har alltid undrat hur sånt här "tystas ner". Får kvinnorna pengar? Hot? Löften?

Beror väl på hur bra man spelar sina kort....

- är man hämndlysten kommer man nog att få problem, då el presidente nog överlever lite dålig press och en förbannad fru, men 'älskarinnan' får det svårare (problem med jobb, omdöme etc...)

Marilyn dog ju - men det var ju självmord, så det räknas nog inte
Citera
2014-01-09, 11:42
  #7
Medlem
är det bara jag som drar paralleler till presidentparet I 24 tv-serien.

Just var gång ja ser dessa två.

Biip Biip booo
Citera
2014-01-09, 12:21
  #8
Medlem
Pixelknights avatar
Michelle flippar ur och tar livet av obama och barnen, det vore något
Citera
2014-01-09, 12:51
  #9
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LiLWiz
Michelle verkar inte vara en kvinna man bedrar med andra kvinnor. Hon är tveklöst en av världens mäktigaste kvinnor och om Obama värderade sin tillvaro någorlunda så skulle han förmodligen vara mycket väl medveten om riskerna.

Jag finner det osannolikt att han varit otrogen.

Vad menar du? Hon har väl ingen makt? Hennes enda claim to fame är ju att hon är gift med Barack. Det är inte som Hillary som har en egen politisk karriär.
Citera
2014-01-09, 16:01
  #10
Medlem
Om ryktena stämmer kan ju hämndsex vara en bra idé. Jag tycker hon är rätt het och skulle inte banga.

Michelle: If you for some odd reason read this, please send me an pm.
Citera
2014-01-31, 14:34
  #11
Avstängd
sremlas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndraSortering
Jo, det kan nog stämma....

Kolla sura fejset på Michelle vid 'selfie-gate' nere i Afrika....

http://s1.ibtimes.com/sites/www.ibti...ng-schmidt.jpg


Och i Danmark ryktas det ju om att Helle Thorning-Schmidts man, Stephen, håller på att etablera sig med en politisk kärriär hemma i England (läs: krissymptom!!!)

Jodå,

Barack and Helle sitting in a tree,

K-I-S-S-I-N-G




edit/ Thullin hann lite före med en bild från den där begravningen som inte alls var så tråkig och sorgsen som man skulle tro....


Googlade lite på den danska slynan i samband med Goldman Sachs köp av danskt elbolag. Visade sig att hon givetvis var Bilderberg-hora...

Men till ämnet. Här skall tydligen Michelle ha bytt plats med Barack för att skilja dem åt

http://rollingout.com/wp-content/upl...2.11.46-PM.png

Rätt åt henne
Citera
2014-01-31, 20:31
  #12
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Det har ju gått rykten om att Obama ska ha haft nära hemliga relationer med Beyonce, Kerry Washington och Scarlett Johansson.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback