• 39 793 online
  • 1 128 720 medlemmar
  • 58 565 321 inlägg
  • 1
  • 2
2014-01-09, 09:08
Medlem
http://ttela.se/nyheter/trollhattan/...rd-en-mobbare-

Jag känner inte till just detta ärendet, men jag har för några år sedan haft med karl att göra. Ett praktsvin, varken mer eller mindre. Han har förstört mycket för många och återkommer hela tiden till hur jävla bra han är (alla andra är också bra, så länge han är bättre och den stora ledaren).

Finns det andra som haft med han att göra?
Senast redigerad av Emma77Linn 2014-01-09 kl. 09:12.
Citera
2014-01-09, 10:53
Medlem
Ja, jag har haft med honom att göra och han är en väldigt otrevlig person. Får psykopatvibbar av honom.

Han är extremt mån över hur han framställs och verkar se sig själv som ofelbar och bättre än alla andra, man ser riktigt på honom hur aggressionerna växer när något går emot honom men han klarar hantera det i det offentliga rummet i alla fall. Fast ryktena går ju om hur saker hanteras internt, rykten som stärks av den här artikeln.

Inte förvånad att han som vanlig försöker smila upp sig och slå från sig, för han är i vanlig ordning helt oskyldig och oförstående.

Finns hur mycket skit som helst om snubben och hur han agerar i nämnder och styrelser och hur han är totalt skrupelfri när det handlar om att nå sina mål.

Hoppas verkligen att vi slipper se honom i riksdagen, även om det hade vart skönt att slippa honom i Trollhättan.

Finns för övrigt en annan tråd som handlar en hel del om Dan.
(FB) Sossarna kör över alla andra partier i Trollhättan ...Kan ju bara spekulera i vem som gömmer sig bakom "Dubbelbullen"
Citera
2014-01-09, 11:00
Medlem
Då har vi samma bild av honom. Han fungerar ingenstans politiskt och även om jag tycker illa om fp så tror jag inte han är med där av ideologiska skäl, utan han är där för att dra in pengar. Var i samhället gör en person som han minst skada på andra?
Citera
2014-01-09, 11:07
Medlem
Har haft med honom att göra i fullmäktige. Avstår att uttala mig dock då han blir så arg då och springer till ombudsmän och kommunalråd och anklagar mig för alla möjliga saker då
Citera
2014-01-09, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AML78
Har haft med honom att göra i fullmäktige. Avstår att uttala mig dock då han blir så arg då och springer till ombudsmän och kommunalråd och anklagar mig för alla möjliga saker då

på riktigt? hur vet han vem du är ens?
Citera
2014-01-09, 15:41
Medlem
http://ttela.se/nyheter/trollhattan/...ren-inkopplade

Verkar som folket högre upp i FP ej stöttar Möllengård alls, snarast tvärt om. vad gör karl utan mandat efter valet?
Citera
2014-01-09, 17:41
Avstängd
Jag bodde tidigare och hade en men honom att göra. Ett självgott svin som saknar både utbildnig och allmänkunskap. Att han får leda FP i stan säger ju allt om intresset för det partiet lokalt.
Citera
2014-01-09, 20:04
Medlem
Han omger sig med svaga ja-sägare. De smarta, och de som vill något, åker ut i kylan. Kvinnor blir aldrig långvariga i partiet. Ofattbart att han klarat det så länge. Och starkt av kvinnan i reportaget att ifrågasätta. Detta är känt sedan länge och partiledningen borde satt ner foten långt tidigare, då M:s metoder är långt ifrån demokratiska
Citera
2014-02-19, 08:44
Medlem
mrYagis avatar
Icke oväntat så hoppar nu aset av riksdagslistan.
Citat:
Nu kliver folkpartisten och Trollhättebon Dan Möllengård av riksdagslistan.
– Det skulle inte fungera för familjelivet, säger han.

Efter att ha pratat med sin familj har Dan Möllengård bestämt sig för att inte stå kvar på listan.
– Jag har en elvaårig son som jag har vårdnaden om varannan vecka. Jag frågade hur han såg på att jag kanske ska arbeta i Stockholm. Då sade han: "Det är okej om du är hemma klockan fyra varje dag". Sen har jag en fru som skulle bli ensam, och en gammal mamma. Det funkar inte.

http://ttela.se/nyheter/trollhattan/...riksdagslistan
Citera
2014-02-19, 09:10
Medlem
Och så skyller han på familjen, dvs, noll trovärdighet för han själv och sedan ska alltså fru+barn stå till svars för varför de inte vill ha han riksdagen. Så fegt, så Möllengård.
Citera
2014-02-19, 12:15
Medlem
Psykosomalisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emma77Linn
Och så skyller han på familjen, dvs, noll trovärdighet för han själv och sedan ska alltså fru+barn stå till svars för varför de inte vill ha han riksdagen. Så fegt, så Möllengård.
Ja, vilken fjant. Så här lät det i somras:

Citat:
I somras ringde Dan Möllengård och ville "prata taktik" inför provvalet till riksdagen. Nu har han chansen, då Anita Brodén från Sollebrunn valt att kliva åt sidan efter tolv år som riksdagsledamot.
– Dan Möllengård sade att jag säkert skulle bli tillfrågad om att stå på riksdagslistan, men att jag borde tacka nej eftersom FP i Trollhättan bestämt att bara han ska stå där. När jag sade att jag fick en dålig magkänsla, lovade han att nominera mig i valet till Europaparlamentet, bara jag höll mig borta från riksdagslistan.

Surt, sa räven...
Citera
2014-02-19, 18:44
Medlem
Psykosomalisks avatar
Möt "Möllengård din kommunala vakthund", gruppledare för FP i Trollhättan:

http://www.mollengard.se/53876286

Lite krav kan man väl ändå ställa på kommunalpolitikers förmåga att uttrycka sig i skrift.
Citera
  • 1
  • 2