Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-05-13, 23:40
  #145
Medlem
shponglads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Tydligen finns det planer på att göra en ny film/serie om Bäckis med Dan Ekborg i rollen som fetknoppen. Kan ju bli intressant..Jag förstår dock inte varför han tycker så illa om Malmbergs tolkning. Han gjorde ju rollen rättvisa efter det skrivna manuset.

malmberg gjorde Evert perfekt.

Ang USA serien, jag är övertygad om att om dom gjort Backstrom enligt böckerna och visat hans riktiga jag, kanske lite upp-gullat, ni som läst böckerna fattar .)

Men att låta han bo rumskompis med en bög? Bäckström skulle inte låta Super-salamin i närheten

aja RIP

Undrar hur GW känner för serien och nedläggningen, förutom pengarna alltså...
Citera
2016-02-28, 06:29
  #146
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sotern
Även om det inte var en höjdare så var Rainn Wilson hundra gånger bättre än den olidlige och överspelande patetiske fjanten Claes Malmberg. Att vara hundra gånger bättre än Claes Malmberg säger inte så mycket med tanke på att Claes Malmberg är så usel man kan vara.
Claes Malmberg platsar lika bra som skådespelare som Thorsten Flinck skulle göra som chef för Folkhälsoinstitutet.

Efter att ha sett ett par avsnitt så kan jag med självförtroende hävda att ert inlägg är ett av Flashbacks bästa.
Citera
2016-02-28, 10:19
  #147
Medlem
klybans avatar
Tycker dom förstörde serien helt och hållet.
Det kunde dom gjort mycket bättre.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback