2005-07-24, 13:09
Bannlyst
E så jävla less på alla som tycker att deras problem rör ingen annan...I självaverket blir det ju familj, flickvän -dom närmsta som drabbas hårdast.
Jag spolar ner ett perfekt förhållande min en vacker tjej, bara för att där för gänget.....Å alla "s.k." vänner man stöterpå under åren dom suger bara ut dig.Och när dom e färdiga sparkar dom bara iväg en som en tom coca-cola burk.

fortsätter sen... ( jag e trött9
Citera
2005-07-24, 13:19
Medlem
Porrpojkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sonic_pelle
E så jävla less på alla som tycker att deras problem rör ingen annan...I självaverket blir det ju familj, flickvän -dom närmsta som drabbas hårdast.
Jag spolar ner ett perfekt förhållande min en vacker tjej, bara för att där för gänget.....Å alla "s.k." vänner man stöterpå under åren dom suger bara ut dig.Och när dom e färdiga sparkar dom bara iväg en som en tom coca-cola burk.

fortsätter sen... ( jag e trött9

Varför denna ångest?
Citera
2005-07-24, 13:25
Bannlyst
Har varit påtända 27 timmar i streck å ingenting kan få mig att somna. 60 mg stilnoct ger ingen effekt....istället blir jag kreativ på nå konstigt sätt
Citera
2005-07-24, 14:21
Medlem
Porrpojkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sonic_pelle
Har varit påtända 27 timmar i streck å ingenting kan få mig att somna. 60 mg stilnoct ger ingen effekt....istället blir jag kreativ på nå konstigt sätt

Jobbigt...ta inte mer nu då utan låt AT komma o ta dig...lägg dig o kolla på film, ät nåt...sen sussar du gott till natten...
Citera
2005-07-24, 14:50
Medlem
hundens avatar
Ut och spring! Var ute i någon timme..spring, gå, spring, gå.
Ta 4mg xanor
Borde du somna ... ?
Citera
2005-07-24, 15:00
Medlem
On Steroidss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hunden
Ut och spring! Var ute i någon timme..spring, gå, spring, gå.
Ta 4mg xanor
Borde du somna ... ?

Eller så säger hjärtat stopp!!! och Sonic Pelle finns ej mer...
Nej spring inte för f-n... Vet mkt väl hur kroppen funkar med tjack och fysisk aktivitet och har man dessutom vart vaken 27 timmar i streck är det en ren livsfara...
Håller med Porrpojke! ta och tagga ner och kolla på en film...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in