Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2014-02-21, 20:40
  #37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaxDL
Vad är det han vet tror ni angående planen? Jag har spelat spel med denna snubben han är riktigt skärpt (bland dom bästa heli piloterna i världen).
Eller har han gått och blivit schizzo? Inte sett han online på ett tag.
Meddelandet skickades 19 dec och inte sett förrän nu.

Kanske ett virus eller så har snubben tittat för mycket på "the walking dead" och helt enkelt påverkats i sin shizofreniac.
Citera
2014-02-27, 03:22
  #38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Perfectscore
Shit asså jag e körd.

Inge el på 6 år? Jag hade inte kunnat klara mig utan internet efter 3 dagar. Och hur skaffar man sig ett vapen egentligen?

Vi måste varna Reinfeldt!
Om man räknar bort konspirationer, så finns det en mycket stor risk att vi får det så ändå. Varför? Jo vi började att installera el till hus förs på senare år. Dvs på 1930 talet.

Och det är så att statistiskt så säger det oss att vi kommer åka på riktiga smällar av solen lite då och då. Dvs EMP. Dessa kommer från solen. Det brukar komma en sådan käftsmäll vart 75e år ungefär. Den senaste var 1921 och det ska ha varit en riktigt stor under sent 1800 tal.
Om vi nu får en sådan. Vilket vi borde enligt statistiken. Ja, då bränner vi alla stora transformatorer. Och det kommer bli ett helvete att bygga nya eller reparera dem vi har. Detta då de väger runt 300 ton styck. Det installeras max 10 st nya per år. Och vi har kanske 800 st sådan just nu. i hela landet Räkna med 2 år utan ström grabben.

Detta är ett problem som INGEN vill kännas vid. Trotts att alla vet om att det kommer.
Citera
2014-04-17, 19:34
  #39
Medlem
Jag skulle också säga att han vet vad han pratar om. Tyvärr så är det alldeles för få som är medvetna om vad som egentligen pågår här i världen.
Det finns liv i universum, o jag tror det finns människor som var här långt före oss, som förstog dom universala krafterna och lagarna, och som åkte ifrån jorden.
Det finns liv efter döden. Det är bara kroppen som dör. En nära person till mej som berättade om tester som har gjorts; 27 gram försvinner från kroppen när den dör.
Skolor, regeringar, media, historia är manipulerat för att få dej ifrån den riktiga verkligheten. Dock så finns det en del filmer och dokumentärer som försöker få dej att vakna, T.ex Matrix och Star-Wars. I dagens läge tror folk att de bara är på film. Ja, det är en del fiktion, men dock mest verklighet.

I bibeln står det om personer som är flera hundra år gamla, en av dom mest respekterade filosoferna i nutid, sa att världen styrs av ett antal individer som är närmast odödliga.

Jag har själv upplevt "övernaturliga" saker; sett symboler framför mej, hört ljudvågor från andra personer som jag vanligtvis inte hör, och som jag inte vet någon annan som hör samma.
Jag känner en person som kan släcka lampor med tanken. Samma person, plus en annan närstående vaknar efter sömn med 360 graders syn, men som snabbt återfår den vanliga synen.

Som dom säger i Matrix "I'm trying to free your mind, Neo. But I can only show you the door. You're the one that has to walk through it."
Jag har inte skrivit en enda lögn. Men du bestämmer om du ska ta in det eller ignorera det jag/plus många andra, skrivit.

Hursomhelst kommer alla märka av den riktiga verkligheten snart, va beredd.
Citera
2014-04-17, 21:14
  #40
Medlem
kjellkritisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MadMega
Jag skulle också säga att han vet vad han pratar om. Tyvärr så är det alldeles för få som är medvetna om vad som egentligen pågår här i världen.
Det finns liv i universum, o jag tror det finns människor som var här långt före oss, som förstog dom universala krafterna och lagarna, och som åkte ifrån jorden.
Det finns liv efter döden. Det är bara kroppen som dör. En nära person till mej som berättade om tester som har gjorts; 27 gram försvinner från kroppen när den dör.
Skolor, regeringar, media, historia är manipulerat för att få dej ifrån den riktiga verkligheten. Dock så finns det en del filmer och dokumentärer som försöker få dej att vakna, T.ex Matrix och Star-Wars. I dagens läge tror folk att de bara är på film. Ja, det är en del fiktion, men dock mest verklighet.

I bibeln står det om personer som är flera hundra år gamla, en av dom mest respekterade filosoferna i nutid, sa att världen styrs av ett antal individer som är närmast odödliga.

Jag har själv upplevt "övernaturliga" saker; sett symboler framför mej, hört ljudvågor från andra personer som jag vanligtvis inte hör, och som jag inte vet någon annan som hör samma.
Jag känner en person som kan släcka lampor med tanken. Samma person, plus en annan närstående vaknar efter sömn med 360 graders syn, men som snabbt återfår den vanliga synen.

Som dom säger i Matrix "I'm trying to free your mind, Neo. But I can only show you the door. You're the one that has to walk through it."
Jag har inte skrivit en enda lögn. Men du bestämmer om du ska ta in det eller ignorera det jag/plus många andra, skrivit.

Hursomhelst kommer alla märka av den riktiga verkligheten snart, va beredd.

Först och främst är ditt inlägg hur rörigt som helst och helt utan källor. Vad vill du ha sagt, hur svarar detta på ämnet?

Star wars är fiktion, vad anser du skulle vara verklighet i den? Matrix är också fiktion eller menar du att vi har något i hjärnan och inte ser verkligheten? Undrar vem det speglar mest!
Citera
2014-04-18, 00:56
  #41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kjellkritisk
Först och främst är ditt inlägg hur rörigt som helst och helt utan källor. Vad vill du ha sagt, hur svarar detta på ämnet?

Star wars är fiktion, vad anser du skulle vara verklighet i den? Matrix är också fiktion eller menar du att vi har något i hjärnan och inte ser verkligheten? Undrar vem det speglar mest!
Jag är den som skrev, så jag är källan.
George Lucas baserade filmerna på historia, filosofi, religion osv.
Matrix ska du inte ta bokstavligt, men nästan. Att vi lever i en drömvärlden men i verkligheten ser det helt annorlunda ut.
Varför ska så många försöka trycka ner andra, för att dom tycker en har fel? Varför är du inte mer intresserad o höra varför jag tror såhär?
Citera
2014-04-23, 09:42
  #42
Medlem
.execs avatar
Låter som han fick mkt väldigt sammanfattat!
"poisoned water"
"6year EMP"
"NASA UFO holograms"
"dont go where government tell you to go (FEMA camps)"

Btw, varför skulle militären förgifta mat/vatten med just LSD (hallucinogen) och inte med något mer dödligt?
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback