Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2014-01-07, 18:19
  #1
Medlem
MaxDLs avatar
Citat:
, just tell you one thing. The 3rd world war is going to be soon, and i know quite detailed plan how its going to be. REMEMBER WHAT I TELL YOU NOW: get ready survive 6 years without electricity, dont drink water from the tap, dont take ANY food suppliements from soldiers/police, they poisined with LSD, Dont believe that worlds end is here, dont believe vocanos and comets are real, but explosions will be real. Do not belive any UFO and USO you will see, its hologram made by NASA. Dont go to the CAVE, or any hiding post what goverment or police will advice you to go. Start growing your own food, and get a gun.
Vad är det han vet tror ni angående planen? Jag har spelat spel med denna snubben han är riktigt skärpt (bland dom bästa heli piloterna i världen).
Eller har han gått och blivit schizzo? Inte sett han online på ett tag.
Meddelandet skickades 19 dec och inte sett förrän nu.
Citera
2014-01-07, 18:31
  #2
Medlem
ihelps avatar
Shit, han verkar vara en smart kille. Jag köpte mark i skogen för några år sen tar nog min bössa och flyttar ut.
Citera
2014-01-07, 18:46
  #3
Medlem
idiamin2s avatar
kan han inte gått in i en psykos av allt spelande . o därför inte varit online. Kan nog hända att man tillslut inte kan skilja på vad som är verklighet om man spelar förmycket o har svagt sinne oavsett duktig pilot elelr ej.
Citera
2014-01-07, 18:48
  #4
Medlem
MaxDLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av idiamin2
kan han inte gått in i en psykos av allt spelande . o därför inte varit online. Kan nog hända att man tillslut inte kan skilja på vad som är verklighet om man spelar förmycket o har svagt sinne oavsett duktig pilot elelr ej.
Tiden lär berätta.
Jag har skickat meddelande till honom nu och frågat om mer detaljer.
Citera
2014-01-07, 18:55
  #5
Medlem
idiamin2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaxDL
Tiden lär berätta.
Jag har skickat meddelande till honom nu och frågat om mer detaljer.
ja hoppas han svarar o bara blivit utbränd o inget annat farligt synd om det e nått värre om hane en bra pilot.
Citera
2014-01-07, 19:26
  #6
Medlem
Don´t trust nobody
Citera
2014-01-07, 19:48
  #7
Medlem
Perfectscores avatar
Shit asså jag e körd.

Inge el på 6 år? Jag hade inte kunnat klara mig utan internet efter 3 dagar. Och hur skaffar man sig ett vapen egentligen?

Vi måste varna Reinfeldt!
Citera
2014-01-08, 01:14
  #8
Medlem
MaxDLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av idiamin2
ja hoppas han svarar o bara blivit utbränd o inget annat farligt synd om det e nått värre om hane en bra pilot.
Förstår inte om du är ironisk eller inte.. hmm.. Men jo du har en poäng.
Citat:
Ursprungligen postat av Perfectscore
Shit asså jag e körd.

Inge el på 6 år? Jag hade inte kunnat klara mig utan internet efter 3 dagar. Och hur skaffar man sig ett vapen egentligen?

Vi måste varna Reinfeldt!
Skit i Reinfeldt, han har bodyguards. Rädda dig själv om något. Jag skulle också ha lite svårt anpassa mig, men man vänjer sig vid det mesta. Inget jag kommer se fram emot hur som helst.
Citera
2014-01-08, 01:21
  #9
Medlem
uikikrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaxDL
Vad är det han vet tror ni angående planen? Jag har spelat spel med denna snubben han är riktigt skärpt (bland dom bästa heli piloterna i världen).
Eller har han gått och blivit schizzo? Inte sett han online på ett tag.
Meddelandet skickades 19 dec och inte sett förrän nu.

1. Vem är källan

2. Tur att man kan tillverka pilbågar

3. Tur att man kan tillverka pilspetsar

4. Tur att detta är totalt jävla bullshit!
Citera
2014-01-08, 20:30
  #10
Medlem
Paradisens avatar
Varför börjar inte folk kolla runt i alternativa medier och kollar om det är sant själv istället för att sitta här och spekulera.

Det är jävligt spänt mellan Iran+kina+ryssland - Usa/Israel/EU just nu.
USA har trupper i Irak, afghanistan och i arabiska havet. Det vill säga, runt om Iran.
Citera
2014-01-08, 21:04
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paradisen
Varför börjar inte folk kolla runt i alternativa medier och kollar om det är sant själv istället för att sitta här och spekulera.

Det är jävligt spänt mellan Iran+kina+ryssland - Usa/Israel/EU just nu.
USA har trupper i Irak, afghanistan och i arabiska havet. Det vill säga, runt om Iran.

Behövs ingen alternativ media, det där körde dom med i radio senast i morse. Jag tror att det var P1? -"ingen kunde gissa att det skulle utbryta krig 1914... bla bla ..första världskriget... bla bla ...goda handelsrelationer percis som idag"

Det ligger i luften.

Vad som antagligen kommer att hända är att plötsligt så bara smäller det. Sökte lite kort och åtminstone HG Wells verkar ha förutsett andra världskriget? 1933 ska han ha satt krigsutbrottet till 1940 mellan tyskland och polen. Rätt coolt faktiskt, du kan läsa mer om det här: http://en.wikipedia.org/wiki/The_Sha...Things_to_Come

Jag tror killen bara blivit lite nervös, fått en tjej på smällen och börjat fundera över världskriser?

(Edit: Vad dum jag är, klart P1 pratar om 1914 då det är hundra år sedan...duh - alternativmedia är således ett bra tips...)
__________________
Senast redigerad av Sius 2014-01-08 kl. 21:07.
Citera
2014-01-08, 22:19
  #12
Avstängd
pethoms avatar
Första världkriget bröt visst ut under sommaren för hundra år sedan. Det är ju fint att många turister då kommer befinna sig i något av de land som drabbades värst. Det lär säkert bli storslagna fester i dessa länder.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback