Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-01-05, 18:32
  #1
Medlem
Har bara provat deras susta och deca. Funkade bra Snygga 2ml vialer, perfekt om man inte vill ha jämna 10ml flaskor.
Citera
2014-09-10, 23:15
  #2
Medlem
Någon som testat Test E från Shanghai Biochem LTD? Eller någon av deras produkter? Hur va dem?
Citera
2014-09-15, 16:52
  #3
Medlem
Någon?
Citera
2014-09-20, 15:12
  #4
Medlem
Grejerna är bra.
Citera
2014-10-09, 10:00
  #5
Medlem
Hej
Fick hem ett par sustanon 500mg/vial a 2ml nu ifredags från galnemannen,så återkommer när jag vet till 100%,med andra ord när jag använt dem.om ej annat så låter ju allt lovande man hört hitills och stället de kom ifrån va snabba som vanligt=dágen efter motagen betalning så en tumme upp då man ibland kan ha glömt saker av ena el andra anledningen+även kanske ej planerat in ngt i en kur så riktigt kanon att det går snabbt då!
Citera
2014-10-30, 15:25
  #6
Medlem
hej
Jo verkar fungera alldeles okay med Shanghai Biochem LTD sustanonen ihop med diastanonen så är det perfekt för att slippa känna smärtan eft en injektion.

skall nu gå över till test.enanthate endast o skippa mix el snabba estrar för att sklippa hugga lika ofta/v.men lutar åt en helt ok injektions olja på mer än 1sett både utseendet o hur pass vänlig i högre ml/i.m inj/muskel så är den även då ej kännbar när det gäller mig åtminstonde!

MVH
Citera
2014-11-19, 01:00
  #7
Medlem
Någon som testat Shanghai Biochem LTD - Testo E?

Är det ett testo som levererar som det bör?
Citera
2014-12-23, 16:21
  #8
Medlem
Skittjacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pandan6666
Någon som testat Shanghai Biochem LTD - Testo E?

Är det ett testo som levererar som det bör?

Nej, men testo C. Är inne på sjätte veckan nu. Har gjort okej ökningar men ingenting jag inte hade kunnat göra ren så vetti fan alltså. Däremot känner jag ju av biverkningar som svettningar, finnar och huvudvärk osv så det borde ju funka. Är väl mest troligt pga att jag kör så låg dos jag inte märker av desto mer.
Citera
2015-01-14, 12:49
  #9
Medlem
Hej!
kör på shanghai testo cypionaten nu,500mg/5dar o tycker ej att jag känner märkbart av dem,skall öka till 1000mg nu istället o se vad som händer,visst så har jag ökat lite i styrka osv,men ej som jag e van på med diverse andra populära testo enanthate ampuller i samma mg/ml,så skall bli intressant(kan bero på att jag tuggade metandienon 30mg/dag under de första 6v o nu ej gjort det på ngn vekca som jag tycker att jag får sämmre effekt oxå.
Men som sagt skall hugga 500mg/3,5dagar nu så alltså totalt 1000mg/v f.rom idag så skall bli intressant o se vad som händer(sen när dessa är slut så kommer jag bli tvingad att gå över till alpha pharmas ampuller test cypionate och enanthet istället då shanghai är slut med doser på 1000mg/v om ca 5-6v.
Men borde hinna märka skillnad innan dags att ändra tillverkare??
'¨mvh
Citera
2015-01-14, 18:28
  #10
Medlem
[quote=nerobol5|51879390]Hej!
kör på shanghai testo cypionaten nu,500mg/5dar o tycker ej att jag känner märkbart av dem,skall öka till 1000mg nu istället o se vad som händer,visst så har jag ökat lite i styrka osv,men ej som jag e van på med diverse andra populära testo enanthate ampuller i samma mg/ml,så skall bli intressant(kan bero på att jag tuggade metandienon 30mg/dag under de första 6v o nu ej gjort det på ngn vekca som jag tycker att jag får sämmre effekt oxå.
Men som sagt skall hugga 500mg/3,5dagar nu så alltså totalt 1000mg/v f.rom idag så skall bli intressant o se vad som händer(sen när dessa är slut så kommer jag bli tvingad att gå över till alpha pharmas ampuller test cypionate och enanthet istället då shanghai är slut med doser på 1000mg/v om ca 5-6v.
Men borde hinna märka skillnad innan dags att ändra tillverkare??
'¨mvh[/QUOTE

Du borde känna av testot på 1000mg snabbt på kåtheten iaf borde kännas av redan på 500.Alpha Pharma är riktigt bra sen när du byter mvh
Citera
2019-01-04, 15:39
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maybedown
Någon som testat Test E från Shanghai Biochem LTD? Eller någon av deras produkter? Hur va dem?
Hej
Japp kurat med just denna ester med goda resultat,då startafe jag kuren dock med deras sustanon o samtidigt test Enanthate..
Fungerade alldeles utmärkt för mig ,sen om det spelar ngn roll vem man får det ifrån kan jag ej svara på,men jag handlade från ett grönat ställe som ännu har märket i lager,alldeles utmärkt mängd/vial a 2ml a 250/ml=500mg/5dar o körde sustanon 500+500mg de första 4-5v så bra effekt va min erfarenhet,detta va dock för ngt år sedan,men har ej hört ngt illa från shoppen ja fått det ifrån.
Priset låg på samma som 10ml vials så tänkte OK Enklare med 2ml vials tyckte jag,bara o tömma o hugga under 16v totalt o vet att vissa tycker det kan va ngn vecka längre än nödvändigt,men så jag brukar köra testo iregel,även testo prop endast,men då iregel med ngn el ngra orala beroende på om bulk rejält el mera muskler utan ödem som t.ex winstrol o proviron som är en favorit..
Mvh
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback