Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-11-17, 23:17
  #2305
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av endumbonde
Du menar hon snor sin systers pojkvän? Inte omöjligt...

Eller en pojkvän av liknande härkomst.
Citera
2016-11-18, 02:37
  #2306
Medlem
Mantisss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagandeBjornen
Eller en pojkvän av liknande härkomst.
Vad spelar det för roll vilken härkomst hennes framtida pojkvän har?

Hahaha.
Citera
2016-11-18, 02:57
  #2307
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mantiss
Vad spelar det för roll vilken härkomst hennes framtida pojkvän har?

Hahaha.
Det spelar ingen roll. Alla människors lika värde.
Uttryck som "rasbastard" osv tillhör givetvis vita människors historia som vi ska stå upp emot överallt i samhället.
Citera
2016-11-18, 07:24
  #2308
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mantiss
Vad spelar det för roll vilken härkomst hennes framtida pojkvän har?

Hahaha.


Tråden handlar ju om skvaller och jag kan se in i framtiden, så därmed vet jag redan i princip hur hennes pojkvän kommer se ut för de som undrar.

Någon roll spelar det nog inte.
Citera
2016-11-20, 03:52
  #2309
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mantiss
Vad spelar det för roll vilken härkomst hennes framtida pojkvän har?

Hahaha.
För Zara Larsson så gör det det, hon är ju kultur-marxist och feminist.

Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Zara är singel igen och ska festa loss i London står det i tidningen.


http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle23934794.ab
Självklart kan hon vara selektiv och välja att festa med andra kändisar i London framför Stureplan, som den privilegierade vita kvinna hon är.
__________________
Senast redigerad av xenomorph-ball 2016-11-20 kl. 03:56.
Citera
2016-11-27, 00:48
  #2310
Medlem
cerealtubemans avatar
Vad har hänt med ZL? Sen hon byte inriktning på sin podcast (såg på instagram) har hennes popularitet svalnat. Popularitet bland yngre svenska följare. Jag lyssnar inte på podcasten, kan inte döma utifrån innehåll. Såg att hon byt ut kollega och namn på sin podcast. Tog upp det i ett tidigare inlägg och frågade vem tjejen hon kör med nu är för jag trodde att hon är en känd politiker inom FI eller tillhör Scum, känd i feministiska kretsar. Verkar vara en helt vanlig kompis till ZL precis som den förra. Varför förändringen? Verkar inte vara populärt bland inbitna följare.
Citera
2016-11-27, 02:54
  #2311
Medlem
Dragonflashs avatar
Tror att Zara Larsson behöver det som ges till henne just nu och de priser som delas ut. Kanske är det bäst att verkligen koppla samman musikern med talangen och låta henne leva ut så att det märks för hon låter väldigt bra och i stort kan man känna sig tacksam att det fortfarande finns bra sångare som gör bra musik. Bäst i gymmet jag lovar!!
Citera
2016-12-01, 22:52
  #2312
Medlem
Mikeyjamess avatar
Zara var tydligen med i MTV:s Ridiculousness i år, den som är Rob Dyrdeks egna. Tyckte hon såg yngre ut och de pratade om hennes låt Uncover som om den vore ny men året var 2016.

Kan inte se klippet längre då det verkar ändrats till privat men återigen visade Zara vilken hycklare hon är. Det visades klipp som, enligt hennes radikalfeministiska mått, var sexistiska men hon gapflabbade!


https://www.youtube.com/watch?v=b7nOnUTqUPg
Citera
2016-12-08, 14:17
  #2313
Medlem
cerealtubemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zara Larsson
Jag har lärt mig nu på senaste tiden att jag verkligen inte bryr mig. För det är inte en kotte som har kommit fram till mig, ansikte mot ansikte, och sagt (allt otrevligt de skriver, reds. anm). De bara gömmer sig bakom sina privata konton med noll följare och noll foton, och det är ju lite tragiskt att folk verkligen sitter och skapar såna konton för att bara spy ut hat. Men de som vill lyssna de lyssnar, och jag är inte här för att läxa upp Sveriges befolkning heller.

http://www.elle.se/zara-larsson-inte...ul-x-powerful/

Kändisar som gråter när kändisar och offentliga personer får ta emot elaka meddelanden. Här bekräftar hon att det handlar om individer som enbart är modiga bakom skärmen, fega individer. Offerkoftan en del journalister använder sig av är obefogad.
Citera
2016-12-13, 06:08
  #2314
Medlem
cerealtubemans avatar
https://youtu.be/VktTGXd5DB8

Underskattad video Innan hon slog igenom utomlands. Såg att hon lyfts upp som förebild för unga kvinnor. Vad hon har gjort för unga kvinnor mer än att leverera det FI står för sägs inte.

Om man tror på illuminanti förstår man att obetydliga kändisar inte är illuminati. Kändisar köps upp för att sprida budskapet. Sammanträffande att hon slog igenom ett till två år efter videon. Googlade på ZL och illuminanti. Märkligt att hon själv skriver att hon knappt känner till illuminati när hon har den här videon
__________________
Senast redigerad av cerealtubeman 2016-12-13 kl. 06:14.
Citera
2016-12-18, 10:54
  #2315
Medlem
norces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikeyjames
Zara var tydligen med i MTV:s Ridiculousness i år, den som är Rob Dyrdeks egna. Tyckte hon såg yngre ut och de pratade om hennes låt Uncover som om den vore ny men året var 2016.

Kan inte se klippet längre då det verkar ändrats till privat men återigen visade Zara vilken hycklare hon är. Det visades klipp som, enligt hennes radikalfeministiska mått, var sexistiska men hon gapflabbade!


https://www.youtube.com/watch?v=b7nOnUTqUPg
Vilka klipp syftar du på? Jag tänker definitivt inte ta mig igenom hela videon men jag hoppade fram och tillbaka men såg bara folk som slog sig och barn som grät typ. Eller ja ett par som hade sex också eller något? Kanske missade något där?
Citera
2016-12-18, 11:03
  #2316
Medlem
William Hainess avatar
Zara har tystnat för att hennes skivbolag sagt åt henne att hålla käften.

Nu ska hon lanseras utomlands och då säljer inte Sveriges radikalfeministiska språk skivor.

PS - Jag är säker på att du inte sålt ut Zara! DS
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback