Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-07-27, 08:14
  #2017
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dragonflash
Hon är smartare än hon ser ut och jag tycker att det är fel att kritisera folk som är så pass nya i den branschen.


Är man ny i branschen ska man enbart satsa på sin musikaliska karriär och inte ägna sig åt opinionsbildning anser jag.
Är hon kvar i USA eller har hon åkt på semester?
__________________
Senast redigerad av Gabriel Knight 2016-07-27 kl. 08:18.
Citera
2016-07-27, 11:48
  #2018
Medlem
Dragonflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Är man ny i branschen ska man enbart satsa på sin musikaliska karriär och inte ägna sig åt opinionsbildning anser jag.
Är hon kvar i USA eller har hon åkt på semester?

Det vet jag inte men hon har nominerats till MTV music awards!
Citera
2016-07-29, 11:27
  #2019
Medlem
systemkollapss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dragonflash
Hon är smartare än hon ser ut och jag tycker att det är fel att kritisera folk som är så pass nya i den branschen.

Hon är lätt efterbliven Eftersom hon får dricka rödvin i Sverige på en restaurang eller bar anser hon att hon har åldren inne för att dricka vin i LA. Åldern i USA är 21 år.

Lyckas kvadda ett antal mopedbilar som hon fått via spons.
Citera
2016-07-29, 21:23
  #2020
Medlem
Zaedrewss avatar
Om nu hon är så stor som svensk media vill framställa det som borde hon väl ha en massa spelningar en sommar som detta på då stora ställen som NY, London m.m. Men verkar mest vara Sverige, Danmark och Tyskland som gäller som brukligt nu för svenska artister som inte slagit igenom. Detta med MTV best nya artist är väl dock en fjäder i hatten även om nu väl ingen ens hört talats om de andra nominerande i samma kategori.
Citera
2016-07-30, 00:52
  #2021
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lacerda
Inte direkt, men här är ett annat klipp som ger en ordentligt känga till hennes hyckleri och som 95% av media i det här skitlandet kommer att ogilla.
https://www.youtube.com/watch?v=72LOdj6EXUo

Vettiga argument.
18 dagar senare... 201 311 visningar, 7700 tummar upp och 2073 tummar ner.
Citera
2016-07-30, 13:15
  #2022
Medlem
johanjosefssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av systemkollaps
Lyckas kvadda ett antal mopedbilar som hon fått via spons.

Berätta gärna mer! Skadade hon sig och började grina som den lilla fjortisbrud hon är?
Citera
2016-07-30, 16:07
  #2023
Medlem
systemkollapss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johanjosefsson
Berätta gärna mer! Skadade hon sig och började grina som den lilla fjortisbrud hon är?

http://www.zaralarsson.se/2014/03/26...bis-ar-ledsen/

Citat:
Ursprungligen postat av DN
Visar en bild på sin skinande vita mopedbil som är inne på reparation.

http://www.dn.se/sthlm/zara-larsson-...nan-jag-ar-25/

Ett år senare har hon fått en vit som är inne på reparation.
Citera
2016-07-30, 17:43
  #2024
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av systemkollaps
http://www.zaralarsson.se/2014/03/26...bis-ar-ledsen/



http://www.dn.se/sthlm/zara-larsson-...nan-jag-ar-25/

Ett år senare har hon fått en vit som är inne på reparation.

Hahaha. Riktigt kul att hon vänder sin trafikomognad till ett sponsorinlägg!

Klipskt och horigt på samma gång.
Citera
2016-07-30, 19:45
  #2025
Medlem
Zaedrewss avatar
Så hon får liksom bara mopedbilar i sponsor. Inte undra på att hon är sur jämnt och ständigt. Ge jäntan en riktig bil (körkort kan hon klara enkelt på Bahamas) så blir det nog mindre hat
Citera
2016-07-30, 20:35
  #2026
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Så hon får liksom bara mopedbilar i sponsor. Inte undra på att hon är sur jämnt och ständigt. Ge jäntan en riktig bil (körkort kan hon klara enkelt på Bahamas) så blir det nog mindre hat

Men det kanske inte finns några riktiga biltillverkare som är villiga att sponsra tjejen, hennes fanskara består ju av fjortisar och runkgubbar. Mopedbilstillverkarna har fjortisar som målgrupp, men det klart, jag antar att majoriteten av runkgubbarna kör bil, så det kanske går att hitta en sponsor i alla fall...
__________________
Senast redigerad av Tugor 2016-07-30 kl. 20:38.
Citera
2016-07-30, 23:44
  #2027
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tugor
Men det kanske inte finns några riktiga biltillverkare som är villiga att sponsra tjejen, hennes fanskara består ju av fjortisar och runkgubbar. Mopedbilstillverkarna har fjortisar som målgrupp, men det klart, jag antar att majoriteten av runkgubbarna kör bil, så det kanske går att hitta en sponsor i alla fall...

Om krockdockor köpte hennes låtar skulle hon nått den där miljarden redan nu.
Citera
2016-07-30, 23:53
  #2028
Medlem
Klappars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tugor
Men det kanske inte finns några riktiga biltillverkare som är villiga att sponsra tjejen, hennes fanskara består ju av fjortisar och runkgubbar. Mopedbilstillverkarna har fjortisar som målgrupp, men det klart, jag antar att majoriteten av runkgubbarna kör bil, så det kanske går att hitta en sponsor i alla fall...

Jag tvivlar på att hon har så många äldre fans att det är värt att sponsra henne med en bil. Dom flesta vuxna köper en bil vare sig Zara Larsson får en sponsrad eller inte.

Ser framför mig när Volvo sponsrar henne med en gammal 740
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback