Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2014-01-08, 18:17
  #13
Medlem
ringways avatar
Eftersom jag är förtjust i fotboll och historia så undrar jag om det finns andra storlag än Valladolid i Castilla y Leon? Tänkte passa på att se lite spansk fotboll när jag är där?
Citera
2014-01-09, 14:22
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ringway
Eftersom jag är förtjust i fotboll och historia så undrar jag om det finns andra storlag än Valladolid i Castilla y Leon? Tänkte passa på att se lite spansk fotboll när jag är där?

Tja, jag vet inte riktigt gillar fotboll men Castilla y Leon har bara 1 lag på 1 º Division (Valladolid) och 3 i 2 º Division (Numancia, Mirandes, Ponferradina). Vi är inte ett bra område när det gäller fotboll.
Om du är på Valladolid på 9 mars de spelar mot Barcelona (men antagligen att priserna kommer att bli riktigt dyrt).
Om du besöker vår region Jag rekommenderar att besöka dessa städer, sök på google bilder så att du kan ha en idé: Avila, Salamanca, Segovia. De är Wold Heritage platser av UNESCO.
Citera
2014-01-10, 20:15
  #15
Medlem
ringways avatar
Tack kommer säkert fler frågor under helgen när jag har läst ut boken om Goterna.
Citera
  • 1
  • 2
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f2290632

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback