2014-01-03, 17:46
Medlem
Jag och en polare har bokat biljetter till en partykryssning. Företaget är Viking Line.

Han har nu meddelat att han har fått förhinder. Han ska tydligen gå på sin brorsas bröllop. Vilket han inte kom på tidigare. Så nu står jag i valet och kvalet för att åka själv. Ja kommer ju trots allt ha en helt egen hytt!

Men jag tvekar ändå. Känns lite fel att åka på en sån här kryssning själv. Ingen annan polare har tid eller lust att åka med.

Bör jag åka ändå?

Har aldrig åkt på partykryssning innan. Är 24+ och ser bra ut. Brukar ofta få napp på krogen här hemma och framför allt i större städer. Men hur pass är liggfaktorn på en partybåt?

Har ingen lust att gå runt och skämmas för att jag är ensam.

Är ganska sugen på milfs btw, har hört att dom ska vara lätta på kryssningar?
Citera
2014-01-03, 17:48
Medlem
Repeatzs avatar
Ja för fan, åk! Skäms du för att vara ensam och någon frågar säg bara "nä jag vet inte var min polare tog vägen!"
Citera
2014-01-03, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Repeatz
Ja för fan, åk! Skäms du för att vara ensam och någon frågar säg bara "nä jag vet inte var min polare tog vägen!"
Jag brukar ju ändå tappa bort polare på krogen så. Vilket gör att man vandrar omkring själv ganska mycket ändå.
Citera
2014-01-03, 17:51
Medlem
Haha jag drar till kryssningar med mina polare kan säga att jag dumpar dem ganska snabbt och de går på egna håll.

Ja det blir fan bättre!

Är det 100% party ? 6e feb? ?
Citera
2014-01-03, 17:51
Medlem
Hadolfitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av divison
Jag och en polare har bokat biljetter till en partykryssning. Företaget är Viking Line.

Han har nu meddelat att han har fått förhinder. Han ska tydligen gå på sin brorsas bröllop. Vilket han inte kom på tidigare. Så nu står jag i valet och kvalet för att åka själv. Ja kommer ju trots allt ha en helt egen hytt!

Men jag tvekar ändå. Känns lite fel att åka på en sån här kryssning själv. Ingen annan polare har tid eller lust att åka med.

Bör jag åka ändå?

Har aldrig åkt på partykryssning innan. Är 24+ och ser bra ut. Brukar ofta få napp på krogen här hemma och framför allt i större städer. Men hur pass är liggfaktorn på en partybåt?

Har ingen lust att gå runt och skämmas för att jag är ensam.

Är ganska sugen på milfs btw, har hört att dom ska vara lätta på kryssningar?

Jag var på en sån förra vintern, var en del brudar men väldigt många fler killar så jag antar att varenda brud fick ligga. Var mycket misshandel och bråk också. Inte för att skrämmas men bara en tanke om du blir att gå runt själv.

Alla var väldigt på och halv-vilda så du bör nog inte ha något problem med att få kontakt. Folk verkar dock inte hålla sig på ett ställe en längre tid som vid krogen där man kan sitta vid ett bord och snacka länge så det kanske blir svårt att "hänga med" om du inte blir en del av någons grupp.

Jag hade det väldigt roligt men då var vi 5 som åkte. Det kom folk in i våran hytt och man blir automatiskt att prata med sina grannar osv.

Tror att du kan få kul, men det är ju aldrig någon garanti. Det blir vad man gör det till
Citera
2014-01-03, 17:56
Medlem
Zidonias avatar
Klart du ska åka suparbåt !! Du kommer vara full med en massa andra människor hela resan och inte ens märka att din kompis inte är med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in