Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-01-03, 13:59
  #1
Medlem
upparinteners avatar
Tja män!

Installerade win8 på min dator för ett par månader sen. (obs tanka från tpb ) iaf trodde jag hade följt instruktionerna för att se till att windows aktiverades men tydligen hade jag bara en evaluation copy- kod med i nerladdningen men enligt instruktionerna skulle det räcka.

Aja iaf tar windows slut nu och tvingade mig nyss att ladda ner och installera windows 8 (nån uppdatering) på typ 3gb. gjorde det och installerade den - annars kunde jag inte ens skriva in nån activation code. Följde instruktionerna igen men när jag till sist skrev in koden som angavs funkade det inte

sitter iaf fast här nu med en dator som startar om var 2h, och varje gång jag ska försöka skriva in en kod måste jag ladda ner en 3gb uppdatering ^^

http://www.pastebin.ca/2523967 <-- instruktionerna

pls flashb help
2014-01-03, 14:02
  #2
Medlem
Turist i tidens avatar
Testat att betala?
2014-01-03, 14:05
  #3
Medlem
upparinteners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Turist i tiden
Testat att betala?
1000kr för windows 8? naae
2014-01-03, 14:21
  #4
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Då tipsar jag att du bläddrar eller söker här -> (FB) Den officiella tråden om Windows XP, Vista och 7 / 8 - WGA och crack (Warez)

Där diskuterar man om detta ämne.
2014-01-03, 14:45
  #5
Moderator
Protons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CyrusGNetWork
Då tipsar jag att du bläddrar eller söker här -> (FB) Den officiella tråden om Windows XP, Vista och 7 / 8 - WGA och crack (Warez)

Där diskuterar man om detta ämne.
Japp, diskussionen fortsätter där. Tråd låst /Mod

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback