Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-01-16, 22:50
  #865
Medlem
KryssEttaLuckas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalas84
Underbar tråd, det var som en drog att läsa den man kunde inte slita sig när man väl börjat. Bra jobbat av dig KryssEttaLucka.
Det är ingen som har någon ny pågång eller känner sig manad?

Citat:
Ursprungligen postat av lepostier
Ja! Tack snälla.

PS. Hoppas att du mår bra! Du och din fantastiska humor är enormt saknad härinne! Har läst den här tråden dag och natt och det kändes plötsligt (och uppriktigt) som en tomhet när det tog slut!

Tack för era vänliga ord. Trevligt att höra att ni haft utbyte av tråden. Jo då lepostier, jag mår bra, men har varken tid eller lust att starta någon ny tråd, i alla fall inte i nuläget.

Citat:
Ursprungligen postat av DrZoom
KEL! Hoppas du är tbx
Jag tog emot ett samtal från berörda personer och lyckades få honom att spendera 5 min i telef har sällan garvat så mycket/länge
// S

Hej DrZoom, eller ska jag kanske säga Lim? Jag minns ju att du tog emot samtal men det var väl från Rita så knappast en man som ringde eller? Hursomhelst så är jag tacksam att du ställde upp som en av mina karaktärer.
Citera
2019-10-04, 22:17
  #866
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KryssEttaLucka
Hemska tanke, tänk om dom inte är så ärliga som dom verkar vara.

Skämt åsido, det är bra att det läggs in lite artiklar om vad som kan hända om man är naiv och godtrogen, dessutom kan det kanske vara en ögonöppnare för dom som eventuellt tror att jag sitter och driver med trevliga och ärliga flickor som söker kärleken i annat land.

Lägger in lite av texten i den artikel du länkade till:
Är det någon som vet om signaturen Roland Henningsen är ett romansbedrägeri?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback